Fredrico Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Har gjort en snabbbild och gör århundradets ballaste sak lägger upp båda när jag är klar blir nog senare ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Förslagslista: Bilverkstad Fotbollsarena(Stor eller liten då, en stor vore coolt.) Ute-hockey(Ja, det blir lite tråkigt om man gör en som är inne, såvida den inte är byggd av plexiglas eller liknande) Landmärke(Ja, typ som Globen, Lutande Tornet i Pisa eller liknande men för Pixel City) Skola(Ja, det finns redan en, men jag hade tänkt mig en lite mer typisk skola med skolgård) Resturang(Kanske Italiensk resturang eller något) Kommer mer sen! försökte me utehocky med blev uselt. Vet inte vad de såg ut som. KAnske ska försöka mig på något annat sen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 (redigerad) försökte me utehocky med blev uselt. Vet inte vad de såg ut som. KAnske ska försöka mig på något annat sen . Visa ändå Edit: puh... nu är jag klar, den lilla är den första jag gjort sen sist den stora är den jag nyss blev klar med http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/fin-fina_mobler.gif fin-fina möbler http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/helms_deep.gif Helms Deep (från Sagan om de två tornen) kan vara pixelcitys landmärke Redigerad 16 december, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 snygg snygga bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 (redigerad) Visa ändå Edit: puh... nu är jag klar, den lilla är den första jag gjort sen sist den stora är den jag nyss blev klar med http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/fin-fina_mobler.gif fin-fina möbler http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/helms_deep.gif Helms Deep (från Sagan om de två tornen) kan vara pixelcitys landmärke . .... Helt stumm av skräck och helt pissnödig av nått. Så jävla fet koool!!!! Rita dit ett film tem så blir den ännu kooolare Du e dumm . DEn e sååå snygg att ja måste slå någon nu!!! Asså mena inte att du e dum. edit igen. Har den som bakgrund Redigerad 16 december, 2003 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 (redigerad) Visa ändå Edit: puh... nu är jag klar, den lilla är den första jag gjort sen sist den stora är den jag nyss blev klar med http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/fin-fina_mobler.gif fin-fina möbler http://upl.mine.nu/uplfolders/upload3/helms_deep.gif Helms Deep (från Sagan om de två tornen) kan vara pixelcitys landmärke Mycket snygg men... du glömde avloppshålet Redigerad 16 december, 2003 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 faan va sygg..!! här e mitt.... hm.. Gymnasium eller vad ni vill kalla det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 16 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 (redigerad) Juste va tycker ni om mitt gamla projekt? Uppdaterad ere bra nu??? uppdatear igen feter några små fel pust . Redigerad 16 december, 2003 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Juste va tycker ni om mitt gamla projekt? Fan va gó Gurg..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 16 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 @ Gurgel: Lite dålig variation på möblerna bara... heh ja vet men dom flesta vill sitta utot o de blev lite konstigt gjör om de när ja orkar. Snart kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Kubanen: Du borde ta me Gurgs glashus..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Snart ska ni få se min nya byggnad eller.. 2 blir det.. 1 Läskeblask AB och en överrasknigng, ett mysigt krypin för fyllon... Bara jag som tkr att de e lite konstigt att det ej finns nåra bostadshus / Lägenheter ?! :"> Arbetsförmedling och Pizza Hut måste va me oxå : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 (redigerad) Min lilla fotbolls plan. Behöver ideer vad som kan va med mer på planen?? Lr e den bra så där? Redigerad 16 december, 2003 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 bara jag som tkr att detta e snyggare trottoar? ( pavement / sidewalk, vet ej hur det stavas på svennenesiska ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Min lilla fotbolls plan. Behöver ideer vad som kan va med mer på planen?? Lr e den bra så där? Nät i målen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Nät i målen? Blind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Nu kommer den ...! Tunnelbanan och cafeet..!! KUBANEN: om trottoaren / pavement / sidewalk ej passar in så säjj till mig så byter ja ut den..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 snyggt alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts