Benvit Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Jag skulle vilja göra en ny byggnad, men min dator är sönder Sitter vid en annan nu Idé-lista: Rymdbas Militärbas Flygplats Mat-affär Bud-firma Tunnelbana inkl. spår och så, vore coolt Verkstad(med öppen dörr kanske?) Kommer mer sen, hoppas du gillar något, Fredrico Hallå, du har juh en mataffär, Min K-Mart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 men han kansek vill ha en till eftersom de kanske inte e så bra me en matäfär i hela stan . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 (redigerad) jag har gjort ett fängelse nu..... Redigerad 3 oktober, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Nu har jag gjort en flyplats http://upl.mine.nu/uplfolders/upload8/flygplats.gif Jag har bara satt ihop två grunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Nu har jag gjort en flyplats http://upl.mine.nu/uplfolders/upload8/flygplats.gif Jag har bara satt ihop två grunder använder du paint på nåt stt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 (redigerad) använder du paint på nåt stt? Jajamen... med paint är det sk*tlätt att rita sånna här byggnader Redigerad 3 oktober, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Jajamen... med paint är det sk*tlätt att rita sånna här byggnader Då kan jag få din Msn och så kan du lära mig göra stängsel......PLZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 (redigerad) Då kan jag få din Msn och så kan du lära mig göra stängsel......PLZ ehhh? svårt på något sätt? bara att lämna två rutor mellan varje "bit", typ så här: Stängsel: * Tomt: - För stora stängsel: ****** *--*--* *--*--* ****** Och sen för små: ******** *-*-*-*-* ******** *-*-*-*-* ******** Redigerad 4 oktober, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 4 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 (redigerad) Ahh, snyggt. Men jag måste tyvärr säga att du satt ihop dem fel :'( korsningarna ska ligga över varann :'( DOOHHH!!!! :'( FANNNN!!!! :'( :'( får väl försöka fixa om den :'( Redigerad 4 oktober, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 ehhh? svårt på något sätt? bara att lämna två rutor mellan varje "bit", typ så här: Stängsel: * Tomt: - För stora stängsel: ****** *--*--* *--*--* ****** Och sen för små: ******** *-*-*-*-* ******** *-*-*-*-* ******** TAck vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 (redigerad) Nu vart jag klar med min flygplats! (Tänk på att det är min första pixelart-bild ) Edit: Buähäää! :'( Under tiden jag gjorde min flygplats så gjorde Fredico en snyggare! :'( Redigerad 4 oktober, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 (redigerad) Nu vart jag klar med min flygplats! (Tänk på att det är min första pixelart-bild ) Edit: Buähäää! :'( Under tiden jag gjorde min flygplats så gjorde Fredico en snyggare! :'( Den är ju snygg speciellt för att va din första, och den är ju inte cp iallafall Det är min... :'( så jag sitter och byggar om Redigerad 4 oktober, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Här e en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 (redigerad) Nu är jag klar med flyplatsen Jag kan bara tacka mig själv för att jag sparade när den gamla var klar till 50%, nu kunde jag använda den och bygga http://upl.mine.nu/uplfolders/upload8/flyplats_2.0.gif Edit: DOH!!! :'( Den sket sig också!! :'( Det gick inte att sätta ihop fler byggnader utan att det blir ojämt :'( Redigerad 4 oktober, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 vad har hänt med landnings ljusen?! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 (redigerad) Nu har jag gjort om för sista gången... funkar inte den slänger jag den i papperskorgen http://upl.mine.nu/uplfolders/upload8/flyplats_3.0.gif Nu har jag gjort dina landningljus, GiZmo Redigerad 4 oktober, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 hurra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 7 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 @ TobbeH och Fredrico: Båda två är snygga flygplatser, skulle ni inte kombinera dem, och köre grunden från TobbeH´s, annars kan jag klippa och klistra? Gör det du om du vill Jag är så trött på flygplatser Glöm inte landningsljusen bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts