Star Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Mitt vice-city startar inte automatiskt när jag sätter i skivan utan jag får trycka på ikonen. Det var likadant på 3:an. /båda skivorna är orginal/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 jaha? det var ju kul för oss att veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Star Skrivet 28 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 jaha? det var ju kul för oss att veta Det jag undrar är om det är så här hos er andra också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 nej, det autostartar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Mitt vice-city startar inte automatiskt när jag sätter i skivan utan jag får trycka på ikonen. Det var likadant på 3:an. /båda skivorna är orginal/ vilket problem... de funkar bra oss mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toffe Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 nej, det startar inte av sig själv hemma hos mig heller, jag får vacker sätta i PLAY skivan och sen dubbel-klicka på vc ikonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Samma här!:'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts