Trashmaster Skrivet 3 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2002 Har ni hört om det nya viruset "Bugbear eller nåt sånt...huga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2002 Jaa...det skulle inte va kul att få det på datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 3 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2002 Det finns värre virus. Om jag förstått rätt så skickar det bara vidare lösenord som t.ex. hos forum (som detta), mail m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2002 Det finns värre virus. Om jag förstått rätt så skickar det bara vidare lösenord som t.ex. hos forum (som detta), mail m.m. Nej, det slår ut ditt antivirus program så att en hacker kan komma in och kolla lösenord om du t.ex betalar räkningar över internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 4 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 Oo0PSdet vill jag Inte Få Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts