idacelia Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Har sett att man ska råna en massa ställen för att kunna få 100%, men hur gör man? Går man in och skjuter killen bakom kassaapparaten, eller ska man trycka på någon särskild knapp?... /ida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Sikta på honom med ett skjutvapen tills han börjar plocka fram pengar, ju längre du håller på desto högre blir din wanted level. När du flyttar siktet från expediten sätter han igång larmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Jag vet inte hur jag får till detta men iaf.. Typ varje gång jag rånar nån så springer jag bara in och skuter experditen på direkten.. Jag får alla pengarna och bara 1stjärna i wanted lvl.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrazyConnyShow Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Men ditt meck då får du ju inte att du har rånat den affären i statsen. Man måste göra rätt. Sikta på ägaren till han lägger pengar på bordet och du skjuter man honom eller sticker där ifrån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Men ditt meck då får du ju inte att du har rånat den affären i statsen. Man måste göra rätt. Sikta på ägaren till han lägger pengar på bordet och du skjuter man honom eller sticker där ifrån! *host*Meck på dig själv.. Konstigt att jag har 100% om jag nui har rånat "fel".. *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joeobe Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 hur gör man så moden funkar till vice vity? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 hur gör man så moden funkar till vice vity? huh? vilken mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts