vigge Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Om man påbörjar ett spel nu så behöver man tid på sig att fixa klart allting, men om alla spel är klara innan dess så blir väl omröstningen tidigare. Wild_Hawk och ni som snackade om spelskapande tidigare i forumet, börja på ett nytt alster. It'll be fun! EB jag vet mycket väl om att det tar tid att öra et spel, jag har ju hållit på med det förut . Tänkte bara att om man tänker på det så är det rätt så lång tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 28 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 hmm en tävling där man får göra spel, kan jag stå i mot... hmm NEJ jag är med! Knew I could count on you, Hawk! Hoppas fler vill vara med och leka! EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 funderar på att göra nått svårt mörda spel där man måste använda hjärnan, får se hur det blir, ska bara få hem datorn sen efter brorsan har instalerat om den och fixat litte grejer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 får man ta hjälp på grafik av andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Vill berätta litte gran vad mitt spel kommer att bli och heta Grand theft Retard innehåller---> *plattform *likna gta (fast sämre grafik ) *frihet saker som kanske kommer *Man ska kunna råna butiker *göra inbrott i någons hus *köpa vapen i affärer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_moddar_hjälpare Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 vart kan man ladda hem "klik and play" lr vad det heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 vart kan man ladda hem "klik and play" lr vad det heter www.clickteam.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts