nickee Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Funkar inte GTA VC till bärbara datorer?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nickee Skrivet 27 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Kan inte nån svara på den frågan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Du kan väll vänta mer en 9min inan du skriver igen alla hinner väll inte läsa och svara så snabbt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nickee Skrivet 27 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Jaha.men ja kanske vill ha ett svar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Ja men det här e ingen chatt du får väll vänta!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nickee Skrivet 27 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Jahaa...okeyy,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 VC fungerar på datorn men vad har du för problem, startar det inte eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nickee Skrivet 27 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Det är såhär jag kan spela i ca 30 min sedan börjar de flimmra i bakgrunden och hälsomätaren ,polismätaren såsom pengamätaren försvinner, jag vet inte heller vart ja ska åka om ja har ett uppdrag för markören på kartan som visar vart ja ska köra har oxå försvunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Det är såhär jag kan spela i ca 30 min sedan börjar de flimmra i bakgrunden och hälsomätaren ,polismätaren såsom pengamätaren försvinner, jag vet inte heller vart ja ska åka om ja har ett uppdrag för markören på kartan som visar vart ja ska köra har oxå försvunnit. jag hade samma fel, kör med 32 bitars färg så funkar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nickee Skrivet 27 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Jaha..Då ska ja testa de..Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nickee Skrivet 27 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Arvid: har du en bärbar dator?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nickee Skrivet 27 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Arvid:Det funkade inte..bytte till 32bit färg,,men när ja åkte ned i vattnet så började allt flimmra igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 (redigerad) Arvid: har du en bärbar dator?? Nej men det spelar ingen roll om man har en bärbar eller stationär datorn, det är datorns prestanda som påverkar spelet. Redigerad 27 juli, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts