guardian Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 kan man modda mafia? tänkte på det att print screen är låst och så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 ja det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 ja det går jag trodde inte det gick å modda mafia... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 zmodeler har inbyggt stöd för mafia så det borde väll gå, i viss omfattning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 zmodeler har inbyggt stöd för mafia så det borde väll gå, i viss omfattning... ok...då kan man ju göra nya bilar...istället för dom gamla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Ja det finns ju bilar att ladda hem jag ladda ner en z8 förut... kommer inte ihåg vart jag ladda ner den nån stans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Jag har moddat skitmycket, jag har livvakter och kan spela som alla i Mafia, nu är jag Morello! Kolla länkarna på www.mafia-game.com Jättebra länkar, speciellt Mafia Match och Mafia Extreme! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 (redigerad) man kan ladda ner en patch så man kan ta print screen har jag för mig! www.mafia-game.com Redigerad 31 juli, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Jag har moddat skitmycket, jag har livvakter och kan spela som alla i Mafia, nu är jag Morello! Kolla länkarna på www.mafia-game.com Jättebra länkar, speciellt Mafia Match och Mafia Extreme! grymma moddar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Kanske är lite sen men hur moddar man Mafia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 man kan ladda ner en patch så man kan ta print screen har jag för mig! japp det kan man om man har 3d kort kolla på downloads på www.mafia-game.com Vadå kan man spela spelet utan 3d kort eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts