nickee Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 :'( Jag har en bärbar dator o på den har ja installerat Gta Vice City...Men efter ca 15 -30 minuters spel börjar spelet haka sig. Penga-,polis,och liv-mätaren försvinner, men kartan är kvar men symbolerna på kartan är försvunna så att jag kan då inte göra uppdrag eftersom jag inte kan se till vilket ställe jag ska åka till. När det hakar sig så börjar bakgrunden att "flimmra" såsom husen. Och om man tittar upp med musen så flimmrar det mycket. Spelet går då också mycket segare. Om någon vet vad felet är så skriv gärna för att GTA Vice City är ett superbt spel. Kan det vara att spelet inte fungerar på bärbara datorer? I så fall skall det ju stå på paketet är man köper det. Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nickee Skrivet 27 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Alla som läser detta!! Snälla hjälp! Min bärbara dator uppfyller kraven. Jag har XP. När det väl hakat sig och bakgrunden börjar att flimmra så går det att fortsätta att spela men det blir ju meningslöst eftersom som jag skrev i förra inlägget så försvinner de markörer som visar ställen som jag ska till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrazyConnyShow Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Det kan bero på grafikkortet som sitter i datorn eller grafikkortsdrivrutinerna. Kolla om ditt grafikkort uppfyller alla krav inkl. drivrutiner. Jag tror inte det beror på att datorn är bärbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts