kricke Skrivet 3 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 dom låtarna suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 (redigerad) ha 2 In Flames - trigger Metallica - turn the page. EDIT: the big Vercetti sa att Nothing else matters va finaste låten själv tycker ja limp bizkit - Hot Dog e den finaste HaHa Redigerad 3 augusti, 2003 av robban... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Några bra låtar: Nirvana - Smells Like Teen Spirit Metallica - King Nothing Rammstein - Adios Creed - One Last Breath Refused - New Noise Oasis - Wonderwall Red Hot Chili Peppers - My Friends Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Rammsteins låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Alla låter på TX2 Hard Dance skivan.. (syrrans skiva.. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Party boy theme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Som ni vet gillar jag rockabilly o rock'n'roll mest.. Men i onsdags så kollade jag på Jackass the movie och nu har partyboy låten besulat hela mitt huvud!! jag sjunger den fan t.o.m när jag sover..!! PRECIS jävla skit låt. sjunger den då å då jag med. e ju oxå så jävla fult när " partyboy" Dansar till den oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Hmm, "Shut your mouth" av Pain är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 jag lyssnar pa bjorn skiffs! hihi skojja, men jag har ju bara 5st latar pa datorn och sitter och notar pa dom, annars sa har jag deathstar - syndrome javligt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 (redigerad) Ebola - Glid-ish.... skit bra låt -----edit----- D6aa - lära dom läxa.. är oxå skit bra Redigerad 11 augusti, 2003 av XmaN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 The sounds Rock N Roll Ozzy Ozbourne crazy train black sabbath Iron Man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Hehehe terminator main theme..... eller rammstein med ich will Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts