kricke Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 min är Cradle Of Filth - fear of the dark (maiden cover) vilken är din?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Har börjat lyssna på några lite mer inaktuella skivor från 2001. Under the Influence är så gwymt bra: "I’m fuckin anything when I’m snortin It’s gonna cost 300 dollars to get my pit bull an abortion" - Bizzare, D-12 EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Rammstein - Sonne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 (redigerad) just nu é de väl Fugees - The Sweetest Thing (Mahogany Mix) tror jag...men min favorit låt ändras flera gånger i månaden... *edit lr så kan de va Fugees - Vocab (Refugees HipHop Remix) Redigerad 27 juli, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Just nu är nog 2Pac - hit 'em up Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Rob Zombie - Bring Her Down Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 27 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Rob Zombie - Bring Her Down scum of the earth är bättre tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 jag har npg alltid sett: Charta 77 - Slav i dag, som favvo låten. men det varierar ju så klart. JonhDoe - Aldri ro är rätt så go åxå. (norsk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 många olika, just nu.. byter låtar varje dag, men jag gillas björn rosenström - go hjobo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 AC/DC - Big Balls och Xinox remix: Driftwood's Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Som ni vet gillar jag rockabilly o rock'n'roll mest.. Men i onsdags så kollade jag på Jackass the movie och nu har partyboy låten besulat hela mitt huvud!! jag sjunger den fan t.o.m när jag sover..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 jag sjunger den fan t.o.m när jag sover..!! Då har du verkligen fått den på hjärnan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Metallica - Nothing else matters. Kommer vara den ett jäla bra tag till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Metallica - Nothing else matters. Kommer vara den ett jäla bra tag till. ...And justise for all ska det va isf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 (redigerad) ...And justise for all ska det va isf... Bajsa på dig. Nothing else matters är den FINASTE (jo jag sa finaste) låt som någonsin skrivits. Så det så. PS: Det stavas Justice. skribb(därnere): Nej det gör du inte. Redigerad 28 juli, 2003 av the big Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 å jag vet varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 å jag vet varför Tror jag också vet Min (eller mina) favoritlåtar är väl just nu: ICED EARTH: Burning times Vengeance is mine Pure evil My own savior Melancholy (holy martyr) Dante's inferno The hunter Travel in stygian Slave to the dark A question of heaven Dark saga Laast laugh Last december Watching over me Angels holocaust Stormrider Path I choose I died for you Prohecy Birth of the wicked The coming curse Iced earth Stand alone Written on the walls Desert rain Brainwashed Diciples of the lie When the night falls Diary Blessed are you Violate Burnt offerings Burning oasis The pierced Colors Curse the sky Life and death Solitude Jekyll and hyde Transylvania Iron maiden: The tropper Run to the hills The evil that men doo Fear of the dark Metallica Master of puppets Nothing else matter Ja, det var nog alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Chrille: 1. Nej du vet inte!!! 2. Lyssna på The Mercenary och The Wicker man... dom ä fätbäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 28 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 lyssna på death/black metal!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Eyy, Metallica nöööörds!!! Lyssna på Last Caress och Green Hell Skitbra låtar..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts