vampire Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 hur skaffar jag ICQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 här tror ja du kan skaffa de.. men MSN är bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 27 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 har redan msn sen läng och tack nu har jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 msn är sämst, fast eftersom alla använder det så lära ju jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Jag hatar MSN, men jag har det för att vissa av mina kompisar vägrar använda ICQ. (Själv använder jag ICQ.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 29 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 ja men nu har jag ICQ nummer 294152476 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Jag hatar Microsoft men använder MSN ändå... På MSN är ju värsta partyt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Jag hatar Microsoft men använder MSN ändå... På MSN är ju värsta partyt Jag hatar också "Microsoft".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Jag hatar Bill Gate Det är ju egentligen han som leder alla sakerna de får för sig... eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Jag har 2st "PC's" här hemma.. 4st "Mac's" Imac/PowerbookG4..Bärbar/G4 Quicksilver/ G5..(Nyaste) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 jag älskar msn. Det är så simpelt. ICQ är så rörigt, och har fula ljud. MSN har snygg design, bra ljud, lätt att använda och används av alla (till 99%)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 jag älskar msn. Det är så simpelt. ICQ är så rörigt, och har fula ljud. MSN har snygg design, bra ljud, lätt att använda och används av alla (till 99%)! Håller med till 100%!! Använde ICQ för ett tag fast vart irriterad på att man måste klicka på send istället för att trycka på Enter Sen det där om att hata Microsoft alla säger att dem hatar dem ändå köper dem det, själv så anser jag att Microsoft är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Håller med till 100%!! Använde ICQ för ett tag fast vart irriterad på att man måste klicka på send istället för att trycka på Enter Sen det där om att hata Microsoft alla säger att dem hatar dem ändå köper dem det, själv så anser jag att Microsoft är bra. W0rd wörd woord!!! Så jäkla störande att man måste trycka på send, och MSN är myyyycket bättre... Det är min åsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 *host* Det går ju faktist att trycka Alt+S i ICQ, och i MSN är det störande att man måste trycka Shift+Enter för att göra ny rad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 går också tryck på Tab och sen enter i icq Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 eller så trycker man Ctral+Enter på ICQ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts