vampire Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Hej!! Jo jag ska bygga en hemsida men jag vet inte vad hemsidan ska heta. Så kan ni några namn som sidan skule kunna heta. och sidan kommer att innehålla. * Massor av filer att ladda ner * Uppdateringar * Guider:Html skola,asp skola, * Trevliga Länkar * Forum * Massor av humor m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 vad ska det finnas för filer? till vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 27 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 spel filer roliga filer m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rippo Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 mitt tips är att du riktar in dig på nåt.. en sida med allt möjligt brukar inte bbli så lyckad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 vampire design? kan den heta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 27 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 mitt tips är att du riktar in dig på nåt.. en sida med allt möjligt brukar inte bbli så lyckad kommer det inte heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 lägg till nåt efter vad du kallar dig på internet om det är en personligt hemsida (tips) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 mitt tips är att du riktar in dig på nåt.. en sida med allt möjligt brukar inte bbli så lyckad Nej, det brukar de inte. Förutom Megadomain som blev fruktansvärt lyckad. Synd bara att de la ner den... Edit: Såg att de skulle öppna den igen i höst!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 aaa va skönt älskade den sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 aaa va skönt älskade den sidan Var du medlem i forumet?? (Första forumet jag var med i...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 (redigerad) nej faktisk inte... men tjuvläste lite... Redigerad 27 juli, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 aaa va skönt älskade den sidan jag med!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Nej, det brukar de inte. Förutom Megadomain som blev fruktansvärt lyckad. Synd bara att de la ner den... Edit: Såg att de skulle öppna den igen i höst!! Underbart!!!! Hade glömt av den sidan totalt efteratt den las ner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Nej, det brukar de inte. Förutom Megadomain som blev fruktansvärt lyckad. Synd bara att de la ner den... Edit: Såg att de skulle öppna den igen i höst!! Vav var det för sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Oh shit! Det verkar som halva GTAsajten hängde där förut..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Oh shit! Det verkar som halva GTAsajten hängde där förut..! hängde och hängde... regelbundna besök iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 hängde och hängde... regelbundna besök iallafall Minnst en ggn om dan känndes det som.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Tidigare använde vi oss av PHP. Just nu byggs MegaDomain upp i ASP, och det kommer att resultera i en mängd nya förutsättningar OMG! Dom håller på att göra ett enormt misstag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 oj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 OMG! Dom håller på att göra ett enormt misstag PHP ska väl vara väldigt mycket bättre än ASP vad jag har hört..?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts