Hultenius Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 http://www.gtasajten-storage.com/temp/testmod.jpg Inget stort men det funkar iaf. Första gången jag har lyckats göra en map-mod till VC/GTA3 med egen modell och då allt fungerar Ska skriva en kortfattad guide någon gång. Det är en mängd saker man måste göra för att få in modellen i spelet men nu har jag äntligen lärt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Vad använde du för att göra den?3d max? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Är det en kub eller en "matta" ? Svårt att se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 en kub är det ser det ut som Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Vad använde du för att göra den?3d max? Nej, Zmodeler. och ja, det är en kub Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rippo Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 håller också på och lär mig lägga in modeller och mappa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbegreat Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 någon som vet en bra guide där man lär sig modda med Zmodeler?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytenAnton Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 de e inte så svårt endå... om de e bil man snackar om..och gö om en bil..så ska man klicka på modify/align/line ..och sen klicka på nått som man vill ändra..tex karossen..sen då man har fått fram röda prockar så äre ba klicka på Modify/move ..och sen äre ba ändra de man vill..sen äre ju mer med men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-=FlAmE=- Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 (redigerad) jaså, är det så man gör, har heller aldrig fattat de Redigerad 27 juli, 2003 av -=FlAmE=- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 att göra en kub utan texturer eller nåt i zmodeler är ganska lätt: bara trycka på en knapp och bestämma hur stor den ska vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 att göra en kub utan texturer eller nåt i zmodeler är ganska lätt: bara trycka på en knapp och bestämma hur stor den ska vara Men sen ska man ju få in den också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 När kommer guiden?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Om sisådär fem-tio år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 "när jag har lust" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 *suck*.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Ska sätta mig ner och skriva nu men kom ihåg att det blir en snabb guide som bara beskriver hur man gör i grova tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Ska sätta mig ner och skriva nu men kom ihåg att det blir en snabb guide som bara beskriver hur man gör i grova tag. wohooo, har alltid viljat kunna nåt 3D program, det är väl nästan samma princip i alla? Skulle vara najs att göra en bf11942-map. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 wohooo, har alltid viljat kunna nåt 3D program, det är väl nästan samma princip i alla? Skulle vara najs att göra en bf11942-map. Om du vill göra en bf1942 map så kanske du borde ladda ner BattleCraft. Det är den lättaste map maker att använda fast dåliga texturer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Om du vill göra en bf1942 map så kanske du borde ladda ner BattleCraft. Det är den lättaste map maker att använda fast dåliga texturer. Tack, ska ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 wohooo, har alltid viljat kunna nåt 3D program, det är väl nästan samma princip i alla? Kom ihåg att jag bara tar grunderna i hur man gör en kub Den här guiden är inte bara för Zmodeler, den är mer för hur man ska få in allt i VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts