equlajzer Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Japp, Häromdagen installerade Jag GTA3 Vice City. Jag spelade i insentivt i flera timmar, avslutade spelet och startade ett par nedladdningar. Gjorde inget speciellt med datorn, installerade lite videocodecs etc. Gick och la mig, vaknade några timmar senare. Försökte starta GTA3, skärmen blev svart kanske 1 sekund, sen gick den till baka till "skrivbordet". Ett felmeddelande hade poppat upp, där man kan läsa: "Unhandled Exception" "Unhandled Exception: c0000005" "At address: 1d1c66f0" Ja, Jag har installerat om vicecity, ungefär 10gånger och har självklart rebootat (startat om) datorn minst 15gånger. Jag blir snart galen, nån som vill hjälpa? PS. Vicecity fungerade HELT PERFEKT innan. Add: Om jag inte minns fel, så startade jag om spelet kanske 3 gånger innan, och då funkade. Det slutade bara funka helt enkelt. Nån som har haft samma problem eller/och vet hur man ska lösa det? Tack på förhand, equ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 jag hadde det problemet åxå... men du kan söka... finns några topicar om det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
equlajzer Skrivet 27 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 oooh! Fick det att funka! Jag sökte efter det där och hittade den där länken. Inte trodde Jag att 'Nimo codec pack' skulle ha nån inverkan på Vicecity, Nimo är iallfall borttaget nu och det funkar perfekt. Tack, Hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 ... GTA3 Vice City lol... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 lol... Jag visste att det skulle vara nån som inte kunde acceptera att nån hade fel på den punkten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 fick problemet nyss och jag fattar inte vad ni menar med söka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Hej! Om du kollar i menyn under forumloggan så står det search! Där skriver man i vad man ska söka på du vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 ja ok.... jag hittade det forumet och har gått igenom allt nu... hoppas bara att det funkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lee_Basileye Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! d funkade!!!! wow! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts