MattiaSS Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Jag har 2 unique jumps kvar. Jag har laddat ner kartan o prickat av alla efterhand jag hoppat men jag det är omöjligt att hitta de 2 sista. Finns det någon speciell svår? Problemet är att jag inte vet vilka jag klarat av eller inte:-( !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Gör om alla. Känns tufft, men du har inget val. Gör varje två eller tre gånger också så du är säker på att du gjort dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 de é surt som fan. jag måste också göra det, har 1 kvar o jag har prickat av alla. trodde jag hade klarat alla... men de hade jag tydligen inte... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Den på flygplatsen när man hoppar från tjohooorampen till parkeringen var den sista för mig. Jag hade gjort den fyra gånger innan det funka... pröva den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 27 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Jag har gjort alla jumps minst 3-4 ggr!! Finns det ingen mod så man kan se vilka man klarat. Det verkar vara min enda chans, hmm! Finns det några beskrivningar på hur man ska klara alla jumps exakt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 ja, de skulle vara bre med beskrivnigar med hur man ska landa eller va de nu é som man ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Profossen Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 (redigerad) De två stunt hoppen där man börjar på taket på parkeringshuset i Washington Beach och flyger från den högra uppfarten och över till motsatta sidan plus den som ligger ytterligare ett hus bort är det lite klurigt att få cinema bilden och godkänt hopp, höll på med de ett tag. Kanske är de? Good luck. Kan även rekommendera boken "Official Strategegy Guide" av Tim Bogenn, där står det bra beskrivningar på stuntsen och allt annat. Redigerad 27 juli, 2003 av Profossen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrazyConnyShow Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Har du tagit den som ligger på den stora ön man har sitt hus på för den står inte med på kartan. Jag tror det ska vara nummer 17. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 28 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Ja har tagit den åxå. Börjar tro att det är en bugg, eh!! Vad ska man tro? Har ni sett på unique jumpskartan på www.vicecityunleashed.com så är hoppet genom parkeringshuset (där det alltid står en mc parkerad och där man tar sats genom en smal gränd) med 2 ggr på kartan. vilket ju gör att det saknas ett unique jump?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 28 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Otroligt, jag hittade ett av de 2 som saknades. vid polisstationen i Washington Beach, i gränden. Det första trapphoppet. Jag har säkert hoppat där 25 ggr. Fattar inte varför det lyckades nu? Så saknar ni ett jump kolla det först. Nu ska det bara vara ett till......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 (redigerad) ja fick göra om dom flästa men ha endå en kvar Redigerad 28 juli, 2003 av robban... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 30 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Sådärja nu hittade jag det sista och jag vet varför jag hoppat det 100 ggr o ändå inte fått nån bonus. På www.vicecityunleashed.com finns det en jumpmap med beskrivningar. Det står helt enkelt fel. Jag pratar om hoppet på den lilla brädhögen i gränden mellan beachvägen o polisstationen i Washington Beach. I beskr. står det att man måste komma upp snett på taket men saken är den att du inte alls ska bry dig om taket utan bara köra upp mkt snett åt vänster o hoppa in i gränden på andra sidan gatan Ett tips om ni inte hittar alla jumps är att ta "new game" o köra alla igen o se hur lätt (eller svårt) det är att få bonusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts