Hiden Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Nån som kan några koder till metal gear solid 2 substance till xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 finns inga fusk, du får klara dig egenom spelet utan dem , men leta efter dog tags, skaffar du ett antal så kan du få Stealth Suit + en massa andra grejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Det finns falska koder! och om man samlar Dog Tags så får man bland annat Bandana (ger öändligt med Ammo!), Stealth Suit (gör dig osynlig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Nån som kan några koder till metal gear solid 2 substance till xbox Man ska aldrig fuska i MGS!! ( :"> ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Det finns falska koder! och om man samlar Dog Tags så får man bland annat Bandana (ger öändligt med Ammo!), Stealth Suit (gör dig osynlig) precis det jag sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Alltså.... jag funderar på att köpa MGS2 Substance till min pojkvän... Någon som vet en hemsida så jag kan få lite mer information om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 (redigerad) Alltså.... jag funderar på att köpa MGS2 Substance till min pojkvän... Någon som vet en hemsida så jag kan få lite mer information om det? Kolla Mgs2Online. Men sedan om han gillar det eller inte, det är j inte precis som ett vanligt spel Redigerad 29 juli, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Nej det vet jag... Men han gillar spel som är lite mer strategiska. (där du inte bara stormar fram som ett tröskverk och skjuter ihjäl allt som rör sig) Så jag har hört talas om MGS spelen och tänkte kolla upp lite om dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Om han gillar spel med bra story kommer han att älska MGS-serierna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Om han gillar spel med bra story kommer han att älska MGS-serierna! ja, det stämmer, fast på story-sidan är MGS1 bättre, för då är det lättare att fatta allting, MGS2 har rätt så komplicerad story Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Ok. Men jag läste lite på den där sidan och sån't. Och min pojkvän ligger i armén och är smart nog att förstå sig på spel hehe. Han kommer hem i morrn!! (*Glad*) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 Hehe han kom hem en dag tidigare och han blev jätteglad när han fick MGS2 Han gick och duschade så jag fick låna datorn en stund hehe... kanske inte kommer vara inne på forumet ett tag eftersom han brukar sitta där ganska mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 sa nån gangska komplicerad story MGS2 har fy f*n VÄRLDENS KOMPLICERADE STORY JAG BLEV HELT FÖVIRRAD I SLUTET DET VAR HELT SKUMMT DÄR NÄR CLOLONEL RINGDE HELA TIDEN OCH ALLT MÖJLIGT HÄNDE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 sa nån gangska komplicerad story MGS2 har fy f*n VÄRLDENS KOMPLICERADE STORY JAG BLEV HELT FÖVIRRAD I SLUTET DET VAR HELT SKUMMT DÄR NÄR CLOLONEL RINGDE HELA TIDEN OCH ALLT MÖJLIGT HÄNDE ja, MGS är ju känt för att vara ett annorlunda spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts