Master_sage Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Nån som kan nån bra sajt att ladda ner mafia på demo`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 (redigerad) Nån som kan nån bra sajt att ladda ner mafia på demo`? testa på lostheaven Redigerad 8 februari, 2004 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Bilracet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 inget jag har aldrig spelat det.. tänk då har jag kvar allt roligt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2004 Bankrånet är guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2004 jag bara HATAR running man. enformigt, tråkigt, irriterande med gnälliga människor som inte ens tål att se en människa bli påkörd, åt helvetes körning, dryga poliser, m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2004 jag bara HATAR running man. enformigt, tråkigt, irriterande med gnälliga människor som inte ens tål att se en människa bli påkörd, åt helvetes körning, dryga poliser, m.m Running Man är ju ett av de roligaste uppdragen och det innehåller en massa påskägg! 1. Den vitklädde mannen i den första gränden som står vid en trappa och försöker bryta upp en dörr har ett unikt vapen som bara finns i det uppdraget! Döda honom så får du ett järnrör! 2. I den andra gränden står det en kille som kollar på sin klocka och undrar var hans tjej är, en bit därifrån står hans tjej och undrar var killen är, dom skulle träffas men gick till olika ställen! Gå fram till tjejen och prata med henne så kommer Tommy berätta var hennes kille står och väntar. 3. I samma gränd står det en snubbe och pissar i ett hörn, slå till honom så springer han därifrån men han fortsätter pissa när han springer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Running Man är ju ett av de roligaste uppdragen och det innehåller en massa påskägg! 1. Den vitklädde mannen i den första gränden som står vid en trappa och försöker bryta upp en dörr har ett unikt vapen som bara finns i det uppdraget! Döda honom så får du ett järnrör! 2. I den andra gränden står det en kille som kollar på sin klocka och undrar var hans tjej är, en bit därifrån står hans tjej och undrar var killen är, dom skulle träffas men gick till olika ställen! Gå fram till tjejen och prata med henne så kommer Tommy berätta var hennes kille står och väntar. 3. I samma gränd står det en snubbe och pissar i ett hörn, slå till honom så springer han därifrån men han fortsätter pissa när han springer! Jag visste om alla, men der är svårt att ta järnröret eftersom du har beväpnade tjuvar efter dig så det har jag inte tagit. De andra påskäggen har jag provat, han som pissar är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts