Jump to content

Vilket var roligast i Mafia?

Adrian
 Share

Recommended Posts

• 4 weeks later...
  • 5 weeks later...
jag bara HATAR running man. enformigt, tråkigt, irriterande med gnälliga människor som inte ens tål att se en människa bli påkörd, åt helvetes körning, dryga poliser, m.m ;)

Running Man är ju ett av de roligaste uppdragen och det innehåller en massa påskägg!

1. Den vitklädde mannen i den första gränden som står vid en trappa och försöker bryta upp en dörr har ett unikt vapen som bara finns i det uppdraget! Döda honom så får du ett järnrör! ;)

2. I den andra gränden står det en kille som kollar på sin klocka och undrar var hans tjej är, en bit därifrån står hans tjej och undrar var killen är, dom skulle träffas men gick till olika ställen! :blink: Gå fram till tjejen och prata med henne så kommer Tommy berätta var hennes kille står och väntar.

3. I samma gränd står det en snubbe och pissar i ett hörn, slå till honom så springer han därifrån men han fortsätter pissa när han springer! :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Running Man är ju ett av de roligaste uppdragen och det innehåller en massa påskägg!

1. Den vitklädde mannen i den första gränden som står vid en trappa och försöker bryta upp en dörr har ett unikt vapen som bara finns i det uppdraget! Döda honom så får du ett järnrör! :D

2. I den andra gränden står det en kille som kollar på sin klocka och undrar var hans tjej är, en bit därifrån står hans tjej och undrar var killen är, dom skulle träffas men gick till olika ställen! :wub: Gå fram till tjejen och prata med henne så kommer Tommy berätta var hennes kille står och väntar.

3. I samma gränd står det en snubbe och pissar i ett hörn, slå till honom så springer han därifrån men han fortsätter pissa när han springer! :rolleyes:

Jag visste om alla, men der är svårt att ta järnröret eftersom du har beväpnade tjuvar efter dig så det har jag inte tagit. De andra påskäggen har jag provat, han som pissar är kul. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor