Adrian Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Nå? Vad säger ni? Själv tyckte jag att The Whore/The Priest var roligast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Great Deal eller A Trip To The Coutry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 a trip to country enkelt hur enkelt som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Fairplay/Racet och När man ska smuga in i huset va heter de uppdraget. Rich People? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 A Trip To The Coutry helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 A Trip To The Coutry helt klart ja ett enkelt val eller hur player? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Com2 Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 jag gillade the priest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 jag gillade the priest jag me...det va ett roligt uppdrag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Hmm, jag kan inte bestämma mig för vilket som var roligast. Men You lucky bastard hade roligast cutscenes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 hmmm. din lyckliga satan (eller nåt sånt va?) eller en tur till landet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Jag tycker happy birthday var roligast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Election var nog roligast hotel updraget var skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Elctical Campaign, Happy Birthday, Bon Appetéit, Death of Art och Moonlightning var klart bäst PS. i demo fick man testa A Great Deal och jag hr blivit Superproffs på're Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 tycker även att bankrånet var skit kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 hmmm. din lyckliga satan nej "ditt lyckliga svin" betyder de men nästa rätt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Racet och det när man skulle smyga in i ett hus/villa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Jag gillar mest Hotelet och Bon Appetéit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 nej "ditt lyckliga svin" betyder de men nästa rätt!! Nej bastard blir ju inte direkt översatt svin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Nej bastard blir ju inte direkt översatt svin. Jag skulle iaf översätta det till "Tur-j*vel" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 tycker nog att hela spelet var skitkul...alla uppdrag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts