bobb0 Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 får man nån ny ö eller? isåfall var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 du kanske skulle posta screen eller länk först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 du får en ny ö, om du åker till flygplates, så ser du en stor skylt, där det står TERMINAL a och b, sväng till vänster, du kommer till ett hus och själva starbanan, kör inte in där, sväng vänster du kommer till en bro, som leder till den nya ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 26 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 eller, om du int vet vart den är så kan du köra helikopter och leta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 öhm... jag hittar inte den modden då jag söker. kn man få lite screen föresten ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 27 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 den finns i VCMM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 den finns i VCMM det är där jag sökt... för man skall väll söka i den där VCMM som man laddar ner va ? jaja, hittar iaf inget på det namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 angående den här modden. när jag instellerat det så kommer: unhandel expension rutan upp. finns det nått man måste ändra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts