Miike Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 vad heter alla gäng på gta vc? jag vet cubans o haitans vad heter de andra? dom på prawn island med gang burrito bilar? tommys gäng? o big mitch bakers gäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Tror inte dom har några namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 rednecks finns ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Dom på Prawn Island heter väl "Streetwannabes" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 inga gäng har några namn, men man brukar kalla dom för: Biker Gang Haitians Cubans Vercetti Gang Street Wannabes Sharks PIGS (vakterna, ja, dom är ett gäng, för polisen dödar dom) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Jag har Cubans som Least favourite gang...tro mig...det är jobbigt att vara i Little Havanna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoney Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 vilka är Sharks ?? Har aldrig hört det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 28 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 inga gäng har några namn, men man brukar kalla dom för: Biker Gang Haitians Cubans Vercetti Gang Street Wannabes Sharks PIGS (vakterna, ja, dom är ett gäng, för polisen dödar dom) tack skribb fast hur ser sharks ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 tack skribb fast hur ser sharks ut? Sharks va ett förslag till streetwannabes, så det är samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts