Warmedal Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 fattar inte så mycket av game factory..nån som kan göra nån guide eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 The Daily Click Ja och Circy var polare förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 jag har fullverision av.. the games factory, håller på med ett spel som är jävligt stort ! ser ut som ett grymt spel! kan du inte försöka korta ner det litte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 jag är självlärd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 jag är självlärd samma här, började med Klik and play och sen the games factory och nu Clik and create, orkar inte läsa guider... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 började med klik n crate jag med! vi skulle åka utomlans och lag såg en tidning då det följde med det, jag måste bara ha den, och längade lite smått hem för att få prova det, jag göra mina spel i TGF nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 jag e också självlärd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 nån som vet nått ställe där man kan ladda ner Click and create? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 ehh? nej edit: om du har hotmail så är det gräns, men du har icq, kan adda skulle också vilja ha det kan du sända det till mig via ICQ JA ELLER NEJ MITT NUMER E 294152476 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Ett av de bästa gratis spel-programmen är det japanska RPG Stukuru 2000(RPG Maker 2K). Som hörs på namnet handlar det om att skapa Rollspel (Grafiken påminner ruggigt mycket om de första Final Fantasy-spelen (SNES-versionerna, dock). Man behöver inte kunna någon som helst programmering. Istället sköts allting av inlagda kommandon. Detta betyder dock inte att spelen blir begränsade. Man kan lägga in allting man vill, från grafiken, till FMV-filmer, ljudeffekter och monster att fightas mot. Dessutom kan man skapa egna system för t ex. arbete (som i Shen Mue) och nya köpsystem (t ex. uppgraderingar av vapen och liknande). Spelet finns översatt från Japanska till Engelska. Detta gjordes av en ryss som kallar sig Don Miguel. Mycket duktigt. Alla som inte sett programmet borde kolla in det. Nedladdningen ligger på 12 megabyte för programmet och 7 megabyte för RTP'n (Run Time Package), dvs. alla filer på engelska man behöver samt ett urval av färdigmålade karaktärer, bakgrunder och menyer Don Miguels site är en perfekt plats att börja: http://rpgmaker2000.narod.ru/ Här finns alla downloads man behöver. Sedan finns det ett otal sidor som lagt ut grafik, musik och ljud för programmet. NOTE: RPG Maker 95 är en äldre sak som inte längre är supported på många platser på nätet. Gå direkt till RPG Maker 2000. EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 RPG maker 2k har jag använt mycket, det e skitbra och lätt att göra rpg spel med FinalFantasy rulez! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 RPG maker 2k har jag använt mycket, det e skitbra och lätt att göra rpg spel med FinalFantasy rulez!!! ...speciellt FF7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
logik Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 (redigerad) ...speciellt FF7 det suger Redigerad 27 juli, 2003 av logik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 ...speciellt FF7 mmm det e bäst, jag har till och med namnet Cloud på lunar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 ...must kill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts