mange Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 OK, hade för mig att jag sätt att det släpptes nåt med 03-07-nånting Släpptes 2002-07-05 till pc! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 nej, spelets föregångare, Hard truck:Road To victory, Hard Truck: 18 wheels of steel, och Hard truck 2 släpptes 2002 medans KOTR släpptes för nån månad se'n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Obs. Från www.Webhallen.se King of the Road Achieve total domination of the roads in the exciting King of the Road. Hurtle along winding roads at breakneck speed in the driving cab of a huge 32 tonner. After racing past speed cameras and jumping red lights, evading the cops along the way you have to use skill and speed to deliver your cargo in the shortest possible time. Incredibly fast, frantic and enjoyable, King of the Road is guaranteed to be unlike anything else you've ever played. Features: • Super-fast truck racing action, dodging police and oncoming vehicles • More than 20 massive, fully-upgradeable trucks • Manual and Automatic gearing • 20 upgrade options to extend your trucks • Hidden vehicles include 4x4 Off Road vehicles and BMW M5 • 150km of secret roads and short-cuts • Hidden vehicles include 4x4 Off Road vehicles • Night/Day and realistic weather cycles • Three exciting multiplayer modes: the manic Truck Ball, the super-fast Truck Race and the white-knuckle Off Road. Pris: 399 kr Releasedatum: 2002-07-05 Rek. ålder: Alla åldrar Systemkrav: Win 95/98/ME/2000 • Pentium II 350MHz • 64MB RAM • 3D Grafikkort med 8MB RAM • 40MB HD • 4X CD-Rom. Multiplayer: Spel över Nätverk (LAN) eller Internet. Utvecklare: JoWooD Screenshots: 01 02 03 04 Frakt: Klass 1 © 2003 Webhallen Sverige AB. Producerad av Hesslow Webbproduktion I så fall så har dom skrivit fel fast det tror jag inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 ok, förlåt, ger mig :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 nu laggar det inte men däremot så "flickrar" menyerna hela tiden.. Kan nån hjälpa? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 Är den ingen på hela vår vackra jord som vet vad jag ska göra? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Vill någon köra MP nu? Bara för att testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 3 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 mp verkar vara riktigt skitigt. man kör ju inte på vägarna eller så. du kan ju testa att gå in och köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 Det har jag, men vi kan väl köra lite iaf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Hej! Ni kan väl köpa en trailerdragare istället! Sen så tar ni endast trailrarna som står vid parkeringar etc! (de som är markerade som ett gult släp på kartan!) Då slipper ni motståndare och ni kan köra lagligt! (om man nu gör det!?) Annars så brukar jag låta de andra köra förbi mig när det är tävling så att man slipper dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 6 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 men om man inte kommer först så får man väll inte nån licens va ? eh... vet nämligen inte... har aldrig kommit sist ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2003 !!!!!!EXTREMT VIKTIGT!!!!!! Jag hittade en körbar buss!!!!! EN BUSS!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Stoffe: Hur såg den ut!? Mikke: Nej det får du inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 Stoffe: Hur såg den ut!? Mikke: Nej det får du inte! Den såg ut som bussarna som kör på vägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 18 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2003 Nån som vill köra mp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 19 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2003 Ingen som vill köra mp nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 ngn som vill spela mp? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 (redigerad) har gjort en topic till screen till kotr Redigerad 21 augusti, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 vád heter bolaget eller vad man ska säga... dom som har gjort spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 menar du ut vecklare? i sånna fall så e det JoWoOd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts