Jump to content

King of the road.

Absurd
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 83
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Köp inte King of the road det suger man lessnar på det efter 20 min... ;)

King of the road fick runt 60 % i Pcgamer har jag för mig -_-

Köp Big Mutha Truckers instället det är nog bättre på allt...... :wub:

dom två spelen är h-e-l-t olika ! :wub:

och va King of the road beträffar så är det nog helt och hållet va man är för människa... alla gnällde om att The Getaway var så dåligt.

men jag har inte tröttnat på det än. :wub:

en smak sak alltså... B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

eightball: man ställer sej bredvid last dockorna (de blå husen med vita portar) och så kommer det fram en ruta som säjer vad det ä för last. man trycker på "+" om man vill ha lasten. kontrolera helst kontrollerna efter det som passar dig. :rolleyes:

Stoffe: om man trycker på F3 eller F4 så skall det nog komma fram lite info. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom på det någon timma efter jag frågade :rolleyes:

Aja, nu har jag två frågor till.

1. Alla medellanden (tex. om man vill hyra personal eller köpa nytt fordon) går så snabbt, jag hinner inte äns se dom, störande! Går det inte att göra så att dom visas längre tid så att man har tid och se vad det står?

2. Kan man inte göra så att det inte är tävling? Störande med tävlingar, jag vill bara åka runt och lämna sakerna där dom ska av inte tävla...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eightball: om du stannar bilen bredvid tex. lastbilar så kommer medelandet att stanna kvar... det försvinner om man kommer lite långt från lastbilarna som man kan hyra eller last dockorna. ;)

lite jobigt, men man lär sej. ;)

tyvär kan man inte gjöra så det inte är tävling.

men svårt är det ju inte precis. -_-

Stoffe: mitt spel kan stnna till nån sekund och så ibland. :angry: jag har då sett när jag kör samma streckor att det är på samma plats. ^_^

på JeeWoods hemsida (det var väll så dom hetter ? ;) ) så tror jag man kan finna patchar. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eightball: om du stannar bilen bredvid tex. lastbilar så kommer medelandet att stanna kvar... det försvinner om man kommer lite långt från lastbilarna som man kan hyra eller last dockorna. :(

lite jobigt, men man lär sej. ;)

tyvär kan man inte gjöra så det inte är tävling.

men svårt är det ju inte precis. :(

Stoffe: mitt spel kan stnna till nån sekund och så ibland. :o jag har då sett när jag kör samma streckor att det är på samma plats. ^_^

på JeeWoods hemsida (det var väll så dom hetter ? :o ) så tror jag man kan finna patchar. ;)

Tack!

PS. JooWood heter dom :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor