Absurd Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 (redigerad) -EDIT- King of the road är ett mycket underhållande spel. man skall köra lastbil till olika städer och ofta måste man tävla mot konkurenterna. sen när man har kommit först fram och lämnat sin last, som kan vara allt från post till ägg, så får man en - tre licenser att hyra chaffisar för. tycker spelet är mycket bra. spelet är för PC. skulle gjörna länka lite screens, men nu fungerar inte det av nån anledning. nåja, ett mycket bra spel. ställ frågor om ni vill veta. Redigerad 26 juli, 2003 av mikke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Vilken platform är det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 jag hitta några bilder http://www.gamezone.com/gamesell/screens/s...20514.htm?Num=0 kan lastbilarna gå sönder? är det långa sträckor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Såg screenisarna, jäkligt bra grafik, funderar på att köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 26 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 1, spelet är på PC. 2, lastbilarna kan gå sönder. 3, sträckorna är riktigt långa. eller... det boro på vilak man väljer. man åker ju stad till stad. sen så får man välja vilekn last som man vill frakta. men vissa sträckor kan ta typ över 50 minuter. 4, köp, köp, köp !! har föresten upptäckt att man kan köra små bilar åxå. nu kör jag en BMW m5. men annars så kör jag Volvo F16 eller Scania. med släp eller flak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 asså oj va kul att köra lite kurvor i 50 minuter.. kommer det inga hinder typ kapare eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 King of the road har fått rätt så dåliga recensioner, t.ex. gamesdomain ger 2/5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 26 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 visst kan det ta lång tid ibland... men det lixom är så kul så det spelar ingen roll... och man kan ju få polisen efter sej om man kör som en toffel eller så... har den inte fått högre ???!!! jaja... älskar spelet iaf. undrar om man kan modda det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Skulle vara kul att ha, men eftersom det kostar så mycket och inte har fått så bra recensioner, så skiter jag i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 ser ganska kul ut! fast vad går de ut på? Systemkrav till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 finns det demo? vilka gör spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Vad kostar det? Jag har bara 521 kronor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Vad kostar det? Jag har bara 521 kronor... 399 på webhallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 finns det demo? vilka gör spelet? 1. Nej, tror inte det 2. JoWood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 399 på webhallen. weee jaaaaaa Det blir till att kuta ner till spelaffärn imorrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 ska skaffa det när jag har lust och ork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 26 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 ha ! har inte förlorat på en ända leverans än ! min lilla BMW m5:a. har typ 12 chaffisar som jobbar åt mig nu. skönt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 (redigerad) Hur många civilbilar finns det? asså såna man kan köra Redigerad 26 juli, 2003 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 http://www.gamezone.com/gamesell/p20514.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Ganska maffiga systemkrav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts