Mr Mister Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Om ni vill slippa bli skjuten av alla mafiosos, så skall ni göra som jag säger. Använd fusket för att byta karaktär (kan inte fusket i huvudet). Skriv in koden flera gånger tills du blir gubben med grått hår och grön rock och hatt. Nu är det bara att strosa runt bland alla gängmedlemmar! Många av er kände säkert till detta, men jag skrev det ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Visste inte jag. Coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 tack det var bra att veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Visste inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Ska testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 26 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Nu testade jag att göra fusket, men det funkade inte. Tydligen fungerar det bara ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Nu testade jag att göra fusket, men det funkade inte. Tydligen fungerar det bara ibland. Det finns ju en tll gubbe som ser ästan likadan ut, fast han har mustach och lila hatt tror jag. Du kanske tog fel gubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 27 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Det finns ju en tll gubbe som ser ästan likadan ut, fast han har mustach och lila hatt tror jag. Du kanske tog fel gubbe Har du testat ännu, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts