Arman Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Jo... nu har jag kommit fram till uppdraget 'Dildo Dodo' men hur ska man flyga planet. När man ska lyfta planet så blir den så trög och seg. Hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 sök istället, den finns redan massor av sånna här topics. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 du får lyfta litte i taget ju annars går de ju inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 gasa och tryck på lean down eller kasnke up knappen så lyfter du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 när du kommit upp lite i luften, sväng lätt åt ena sidan och sen upp igen och så kommer du högre och då är det lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Efter att ha kört uppdraget några gånger så lär man sig flya det. Hade samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 detta uppdrag fastnade man på ett tag tog mig 1 dag och 10 försök blev bara förbannad,jag stengde av,la mig och sov kl va 02.00 vakna runt 12.00 nesta dag steg upp i kallingarna slog på datorn och klara uppdraget då på första försöket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts