don_salvatore87 Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Jag har tagit fram bilden på brandbilen i GTA Vice City och i GTA3: Brandbilen i GTA Vice City som inte ser ut som 80:tals brandbil! Brandbilen i GTA 3 som är en HML Firetruck 93-98 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Ja dom är i vilket fall väldigt lika... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Jag har tagit fram bilden på brandbilen i GTA Vice City och i GTA3: Brandbilen i GTA Vice City som inte ser ut som 80:tals brandbil! Brandbilen i GTA 3 som är en HML Firetruck 93-98 Ja dom är ganska lika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Ja men 80-Talet betyder inte Sten åldern Hallå dom hade typ sånna brandbilar då... sök på nätet och se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Se och lär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 När jag använder vattenkanonen i GTA3 ser vattnet ut som grå lera, varför är det inte ljusblått?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 När ska alla förstå att dessa bilder är inte riktiga. Bilderna kommer från Rockstargames men det betyder inte att det kommer se ut så! Och om du tittar på bilarna så står det " LCP29" som registrerings-skylt. "LCP29" andvändes i GTA3 arman jayleno88@hotmail.com http://www.grandtheftauto-3.cjb.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Ja men 80-Talet betyder inte Sten åldern Hallå dom hade typ sånna brandbilar då... sök på nätet och se! Exakt, Det var ju typ 10-15 år sen. Nästan alla här föddes ju under 80-talet, det var ju inte längesen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Ja bra Araman.... Dom hade typ lika brandbilar då som nu! bara att dom hade stegen på sidan på vissa! Jag har många foto Bevis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts