BuZZ Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Är du rädd för döden? Å va tror du kan hända efter döden? Jag tänker inte så mkt på döden å den skrämmer mig inte heller.. Men va fan händer efter döden?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 så klart man inte är rädd... tror inte det händer nånting efter döden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 jag vill inte dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 nej jag e inte rädd för döden... Fast jag har gjort grejer som har fått mig och tänka på den... Om man dör så tror jag det e meningen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 ja brukar inte tänka p döden, men när jag gör det så blir jag snurrig i skallen å skiträdd :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Rädd och rädd... Jag vill inte dö helt enkelt utan vill leva tills jag blir 80-90. Vad som händer efter döden vet jag så klart inte, men det måste ju hända något tycker jag. Allt kan väl inte bara bli svart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Ne jjag är inte rädd men undrar också. Men det kan väl bli svart? Man fanns ju inte innan man föddes heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Inte rädd direkt, men man vill ju inte dö. Föressten är det nån som tror på att dom har haft fler liv, att man kanske levde på medltiden eller nåt som en annan person. Vet inte om jag tror på det men man vet ju aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Är du rädd för döden? Å va tror du kan hända efter döden? Jag tänker inte så mkt på döden å den skrämmer mig inte heller.. Men va fan händer efter döden?! Enligt den egyptiska myten så begravs man med guld och juveler så att man fortsätter vara rik i nästa liv...! Men det vara ju för 2000 år sedan man trodde så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 25 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Men det går liksom inte föreställa sej att allt bara blir svart! Men d e nog så d blir :'( tyvärr... Men d finns ju folk som vart "döda" men som man klarat väcka upp och dom säger ju att det är underbart å att dom ser en ljus tunnel eller nått sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Inte rädd direkt, men man vill ju inte dö. Föressten är det nån som tror på att dom har haft fler liv, att man kanske levde på medltiden eller nåt som en annan person. Vet inte om jag tror på det men man vet ju aldrig. det där tänkte ja äldigt mycket på när ja va lite typ 10-7 kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Jag bryr mig inte, jag lever och lever, sen dör jag.. då dör jag, inget att göra åt saken. /////////////////FREDDE!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Ne jjag är inte rädd men undrar också. Men det kan väl bli svart? Man fanns ju inte innan man föddes heller. Inte vad man kommer ihåg iaf. Det betyder ju inte att man inte upplevde något och att allt bara var svart!?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Äh, vadå, man bara upphör att existera. Man har ju inga tankar, inga intryck, ingenting. Man kan ju inte tänka "Hjälp vad ensamt" när man är död. Jag är inte rädd för MIN död, men jag är rädd ifall andra skulle dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Äh, vadå, man bara upphör att existera. Man har ju inga tankar, inga intryck, ingenting. Man kan ju inte tänka "Hjälp vad ensamt" när man är död. Jag är inte rädd för MIN död, men jag är rädd ifall andra skulle dö. Nej, så tror jag inte det är. Om det nu händer något så är det nog något mer spirituellt och inte "vanliga tankar" och händelser... Nej, nu slutar jag. Det börjar låta alltför religiöst flummigt... Det andra du skrev stämmer nog ganska bra in på de flesta om man tänker efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Nej, så tror jag inte det är. Om det nu händer något så är det nog något mer spirituellt och inte "vanliga tankar" och händelser... Nej, nu slutar jag. Det börjar låta alltför religiöst flummigt... Det andra du skrev stämmer nog ganska bra in på de flesta om man tänker efter. Du kanske ska satsa på kariärren som präst, Blakke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 inte rädd för döden.. men kanske börjar tänka på det ett par minuter innan jag dör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Nej, så tror jag inte det är. Om det nu händer något så är det nog något mer spirituellt och inte "vanliga tankar" och händelser... Nej, nu slutar jag. Det börjar låta alltför religiöst flummigt... Det andra du skrev stämmer nog ganska bra in på de flesta om man tänker efter. man brukar säga att man får ett nytt liv och man kommer inte ihåg nåt! så jag kan ju ha haft 4liv innan de här! du kan alltså bli en person som heter albert svensson som föds i malmö år 2329 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 visa gå in på msn :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Äh, vadå, man bara upphör att existera. Man har ju inga tankar, inga intryck, ingenting. Man kan ju inte tänka "Hjälp vad ensamt" när man är död. Jag är inte rädd för MIN död, men jag är rädd ifall andra skulle dö. w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts