RipperioN Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Ok...Hej Allihoppa!Mitt Namn Är RipperioN!Jag Hadde Tänkt Mig Att Starta En MOD Till Grand Theft Auto eller Till Grand Theft Auto 2!Det Gäller Vad Vi I Gruppen Kommer Överenns Till!Modden Ska Vara En "Total Conversation" Dom Flesta Sakerna Skall Ändras Så Som Spirits/Tiles/Missions/Texterna.Banan Skall Vara Ett Redigt Ställe Någonstans I Sverige (det väljer vi i gruppen senare)! Första Banan Skall Vara (den staden vi väler) Då Skall Man Vara Tjuv/Criminell!På Bana Två Så Ska Samma Bana Finnas Fast Man Skall Vara Snut/Polis! Modden Skall Översättas Till Två Språk, Svenska och Engelska...Kanske Fler Språk Senare!Så Jag Skulle Behöva All Hjälp Jag Kan Få Av Allt och Alla! Tro Mig Vi Kommer Att Lyckas //RipperioN Jag Behöver ------------------- Mappers Mission Editors Grapichs Artists Web Designers Svensk/Engelsk Översättare (skall kunna bra svenska/engelska) Någon Som kan Hitta Fakta (om dom sakerna som jag vill att han/hon ska hitta) ------------------- Skicka Till Min Hotmail eller ICQ om Ni Vill Vara En Del Av Teamet ------------------- ICQ: 151426995 Hotmail: ripperion@hotmail.com MSN: ripperion@hotmail.com ------------------- Tack För Att Ni Tog Tid och Läste Genom Allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RipperioN Skrivet 3 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2002 Är Sället Helt Dött eller är Det ingen som vill?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 3 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2002 nej, varför inte 3´an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2002 Jag kan vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 4 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 Tyvärr orkar inte ladda ner en massa Sk*t Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ninja Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 låter inte det lite jobbigt?? :bli: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ninja Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 nej, varför inte 3´an låter inte det lite jobbigt?? trean är ju så svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 (redigerad) Jag kan vara webbdesigner jag har gjort många hemsidor!! Redigerad 13 november, 2002 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 Jag kan också göra hemsidor! Jag vet hur man gör! Håller på me min sida nu, fast jag har inte laddat upp den! Men är det inte bättre om vi gör en hemsida för det här istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 Jag tror att det här projektet är nedlagt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2002 Tror ja också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Rippe eller vad snubben heter värkar va dödad av ...DiaZ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 jag kan vara med om det är uppe fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 jag kan va med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 jag kan va med Vad har du för erfarenheter då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 jag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 You have your översättar gubbe här if you know what i meeeen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 Vad har du för erfarenheter då? översättning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 översättning Unik egenskap.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts