The Dude Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 (redigerad) Oj fan fel. Ursäktar Redigerad 24 september, 2003 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 (redigerad) Jag e 9 och jag har spelat hela GTA serien utan att min hjärna blev påverkad... jag tror inte att jag kommer att göra vad Tommy Vercetti gör... Nej fy f*n jag ska icke döda. PS. Om du inte tror att jag e 9, så kolla in min profil. DS. Redigerad 24 september, 2003 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 24 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Oj fan fel. Ursäktar Vad skulle du skriva? Upptäckte du att tråden var gammal eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Är 14.. Har spelade 1:an när jag va 7 eller 8år.. Tycker det 18 år för högt.. Fall man inte blir galen och går ut och slå ner folk, så tycker jag 10år och uppåt är okej:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Ett sunt barn blir inte påverkad så grovt att dom går ut och dödar folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 Jag tror ingen här är dum i huvet och först spelar lite Gta sen går ut på stan och skjuter ner folk. Jag e i alla fall 13 och tycker att man e liiite väl liten för att spela sjuka spel där man skjuter ner oskyldiga civiler på gatorna när man e 8 år. Själv spelar jag inte Gta för att det e brutalt och att det finns motorsågar och köttknivar i spelet utan för att jag tycker att den där idén med en stor stad där man får göra sina uppdrag e bra. Jag tycker att man ska vara en polis istället och man borde få minus i pengar för varje civil man dödar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts