Warmedal Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Tårgasen får man väll bakom en polisstation nära malibu club eller om man har vicecity på PS2 version Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Tårgasen får man väll bakom en polisstation nära malibu club eller inte i PC-versionen för r* har tagit bort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Jag har gjort allt man skall för att få 100% (enligt guide) men det blir inte mer än 99%. Skickar url till min "stat", vad tror ni jag inte har gjort? Tackar. My Stats Percent Complete : 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Jaha nu var det ni so hjälpte mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoney Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Sentinel sa att tårgas bara finns på ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 80% med FUSK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Hej ni som skriver (100% utan fusk) det behöver man inte för fuskar man kan man bara få 98% MVH Vice Master Att man inte kan få 100% med fusk är bara ett rykte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rocky Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Sentinel sa att tårgas bara finns på ps2 jag heter senitel.. faktist... R* trodde ju att alla gta spelarna hade skit dåliga datorer som inte klarade tårgas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoney Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 ok då senitel ... :"> :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts