vampire Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 (redigerad) f Redigerad 15 november, 2008 av vampire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Jag tror inte det är så många webmaster's som är intresserade... För det första brukar Webmasters inte ha logo's/banner's och för det andra så vill de flesta webmaster's ha pengar för sitt jobb... Men leta på bara ge inte upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 25 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 jo jag vet men jag skaffar nog en betal sajt när jag e äldre. jo jag glömde en sak själv klart får du också bli admin på sidan om du gör nåt av altenativen jag skrev där uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Ska du inte ändra all text där det står skitsnack.se för det första heter ju sidan skitsnack-forumet och för det andra har ni ju ingen .se domän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 25 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 jo jag vet jag gör det men Nixe skriver bara tillbaks .se störande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 jo jag vet jag gör det men Nixe skriver bara tillbaks .se störande Säg till honom vet jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 25 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 ska göra det men kan du bygga hemsidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 ska göra det men kan du bygga hemsidor Ja, men jag kan inte koda php som ett forum kräver. Om du ska ha en vanlig sida så kan jag göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Jag tycker det verkar förrvirrande hehe. Ni är webmaster's (administrator's("Admin's")) och den som bygger sajten är också administratör...... Um... jaja. hehe ursäkta är bara lite förrvirrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 tror inte att någon gör det för att få ha en banner i 2 år, sidan lär ju inte ens finnas så länge, utan om nån gör det så gör han det bara för att vara sjyst (stavning?) eller för att ha något att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 vad e banner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Banner är små saker som kan finnas längst upp på "indexet" (första sidan" av hemsidan som kan göra reklam om olika saker... Om ni ska ha nån hemsida som ni vill att nån annan ska göra så är det bäst ni betalar någon Webmaster istället.... Ingen vill knappast få ha sin banner på en hemsida... (Ingen som arbetar med att göra hemsidor i alla fall... de arbetar för pengar kan jag då säga @vigge87: Schysst hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 25 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 tror inte att någon gör det för att få ha en banner i 2 år, sidan lär ju inte ens finnas så länge, utan om nån gör det så gör han det bara för att vara sjyst (stavning?) eller för att ha något att göra. jo sidan kommer att ligga uppe länge det kan jag lova men sa jag att ni ni blir ju självklart admins också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 (redigerad) ok, men en banner i 10(!!!!!!!!!!!!!!!!) är väll mycket? då är jag 23, 10 år, det är mycket, tror inte att den sidan kommer att leva om 10 år men det verkar vara ett ganska aktivt forum Redigerad 25 juli, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 26 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 kanske inte 10 men runt 10 år kommer sidan att finnas. och en banner kan se ut så här http://www.freewebs.com/sharkmaster/cool.gif http://www.freewebs.com/sharkmaster/site.jpg jag har gort dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 @Vampire: När man snackar om webdesign och sånt så brukar man inte säga "Administratörer"(Admin's) utan man säger "WebMaster". hehe Och ja du sa det lite tidigare Fast jag instämmer helt med The_Copy Tio år tror jag väl inte riktigt helt på...... kanske mellan 1 - 5 år.... möjligtvis... (www.javascript.com(Hyfsad hemsida för att lära sig html)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 (www.javascript.com(Hyfsad hemsida för att lära sig html)) www.javascript.nu ska det vara Och det är dom som ÄGER sidan som är webmasters inte dom som designar den eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts