Jump to content

GTAsajten blir olaglig

Hultenius
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 144
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

regeringen vet inget dom har läst tidningen om kapningar av modem och dålig säkerhet och sen hört talas om cookies o s v

tex på stockholms bibliotek har dom satt splitternya dator (minst 2.0 ghz, platt skärm mm) på att söka i deras katalog och det står en lapp brevid "använd inte sökdatorn till att surfa på internet"

sen är det datorer man får surfa på och dom har ungefär win 98 14 tums ta-plats-skärm typ 300 mhz , svart vitt skrivare 2 kr per sida

och ännu värre med datorn för handikapade även om de är bra för dom den har också typ 3.0 ghz , färgskrivare , 20 tums skärm platt , pekmatta = gratis

dom borde verkligen göra nåt åt det som att skaffa en välutbildad data grupp som kan bestämma nåt vettigt ju

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså får jag fråga en sak bara?

.... vad är egentligen de så kallade "kakorna" för något? Jag har inte hört talas om dem ännu (konstigt nog) <_<

Det är typ filer med sparad information. Tex. om du vill logga in automatiskt så sparas en "kaka" som säger till att den ska logga in automatiskt och så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kan man inte göra en cookie med den där startsidan som man måste bygga...det är ju ingen katastrog att acceptera använding av cookies en gång...sen så kommer den ihåg d...kanske går :angry:

EDIT okej..jo det är ju bättre om man svar på nåns post i posten före..skämt o sido..okej blev lite exalterad bara + att jag försöker bara få mest post i hela forumet för det är så jävla cooolt <_<

Redigerad av samool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor