Hultenius Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Nu blev jag rentav förbannad på regeringen Från och med idag är GTAsajten olaglig, tack vare en ny lag Läs mer: http://www.idg.se/ArticlePages/200307/24/2...2512_CS.dbp.asp I framtiden kommer så gott som alla startsidor på svenska sajter se ut så här om lagen accepteras: http://www.pts.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Den jävligaste lag jag har hört... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 regeringen ska för bjuda allting Jävla bögar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Förbjud regeringen!!! Fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 vilken knäpp lag du kan ju alltid lägga in en text på huvudsidan som säger vad cookies:n innehåller, och sedan om man inte vill spara dem är det ara att försvinna från GTASajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 haha vilka dumhuven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Så du måste göra om sidan nu eller hultan? snart förbjuder dom väll GTA också och Internet och CS Bögar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Så jävla sjukt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Helt idiotisk lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Japp, jag måste göra om sidan, som de flesta andra... Men jag kommer inte ändra på en enda byte förens denna lag blir "accepterad" vilket jag hoppas att den inte blir. Jag är övertygad om att det kommer upp en protestlista snart... tills vidare tänker jag bojkotta lagen... Hmm, denna lag luktar Kina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Jävla hor å bög regering! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Vilken sk*t lag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Vafan.... regeringen förbjuder bara mer och mer... jävla cp regering vi har... Den där jäkla Pärsson! Han är bara ute efter makt Hoppas han kraschar med sitt jävla privatflygplan och vi får en ny ungar och intelligentare Premiärminister.... jävla fetknopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Förlåt mig... jag glömde censurera de elaka orden.... men jag blev bara så jä*la sur på dem i regeringen.... um.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Och varför ska man göra så? Jävla idioter! Blir så förbannat trött på onödiga skit lagar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Är regeringen helt jävla dum i huvudet? Fan ta dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 idioti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 det var då det jävligaste, men.. måste lägga till en skratt här, hur jävulskt många svenska sidor finns det då inte? måste ju finnas över 50 000! ska dom kolla 50 000 sidor då? Vad händer om man bryter lagen? Får man sitta i fängelse för att man hade en sida på internet som inte såg ut som lagen bestämnde att den skulle se ut!? jävla prostituerade skit lag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Vi får hoppas att det finns nån work-around här. Bland annat borde det fungera om man bryter ut alla cookies-skript ur sidorna och lägger dom på amerikanska servrar. Då har den svenska regeringen inget att säga till om! Om man läser kommentarerna på IDG så kan man även hitta en hel del luckor i lagen som kanske går att använda. Hemskt om det blir så men vad ska man göra? Ska vi ha ett sverige där varje sajt har en förstasida liknande PTS:s? Om man nu absolut inte vill ha cookies så får man väll skaffa sig en webbläsare (t.ex IE) där man kan blockera cookies med några enkla knapptryck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts