saint Skrivet 23 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2002 Både på gamesmix och webhallens hemsidor står det att gta 3 releasen är den 29 maj? Men på dom flesta forum säger man att det släpps 24, eller 27. Vilket är rätt nu? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2002 Jag hoppas att jag får reda på det ikväll men den 24:e är nog fel iaf, det var det "gammla" datumet. Men som sagt, mer info senare idag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Waingro Skrivet 23 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2002 FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Framflyttat igen, jag blir fanimej galen!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saint Skrivet 24 maj, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2002 tick tack tick tack...... fan vad tiden går långsamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2002 Det är ju bara [2dag, 18h, 10min, 3sek] kvar ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saint Skrivet 24 maj, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2002 2 dagar, en hel helg... jag som hade räknat med att spela gta 3 hela helgen... ja ja... bara att vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vincere Skrivet 24 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2002 Samma här Saint ... detta e ju fan absurt. Hade t.o.m tagit ledigt idag från jobbet Som det blev så fick jag jobba idag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saint Skrivet 24 maj, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2002 Ska vi slå vad om att dom ändrar från 27 maj, till 29 maj Vincere? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vincere Skrivet 24 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2002 hahah, jag skulle inte bli förvånad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 24 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2002 När var det det först skulle komma ut? April? Mars?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vincere Skrivet 24 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2002 17:e april var det första datumet vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts