Karlsson Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Jag försökte lägga in en bil med hjälp av IMGtools, men det gick inte så bra, så jag undrar om det finns någon här som kanske kan fixa så att jag kan lägga in bilen med hjälp av vcmm istället. Så skulle jag bli väldigt glad. Den andra frågan gäller en bil jag redan laddat ner med vcmm men den saknar färg på vissa ställen, hur ska jag göra för att få färg överallt. Det är en 1970 Dodge Challenger R/T. Ni kan ju själva ladda ner och se om ni har färg. Delar som inte har färg är framkåpor, motorhuv, tak, avgassystem och bakkåpor(får dock färg efter ett pay'n'spray besök). Hur ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Det med färgen kan du prova att byta ut i carols.dat leta upp bilen och ändra till den färgen du vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karlsson Skrivet 25 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Det är bara det att jag inte är speciellt bra på att pilla med carcols och handling och allt det där. Skulle sitta bra med en detaljerad förklaring hur jag ska göra. Jag kan fixa några skärmdumpar som på bilen bara någon förklarar hur jag ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts