jontemad Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Ska se om jag hinner se den nu på onsdag när den har premiär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Ska lätt se den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 mmmmmmmmmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 sett den redan, är asdålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonil Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 självklart att man ska se den dom andra va ju så j**la bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 ska se den ikväll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Vetefan om man skulle gå och se den med ... hon visade stort intresse för den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Ska lätt se den... Jasså hur lätt då? Du kommer knappast in på Bio eftersom den är från 15 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 ne men ska kanske gå å se legally blonde 2 (!) hehe med en viss tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Vetefan om man skulle gå och se den med ... hon visade stort intresse för den. Vilken tjej skulle inte vilja se en upp-pumpad medelålders österrikare Själv så ska jag nog försöka planka in på bio.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Jasså hur lätt då? Du kommer knappast in på Bio eftersom den är från 15 år. du skojar? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 har redan sett den.. hörm...hörm men den e ok, ska se den på BIO oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Jag har köpt en biljett till premiären... längtar! sett den redan, är asdålig Så mycket warez misstänker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Jag har köpt en biljett till premiären... längtar! Så mycket warez misstänker jag! Haha skulle inte kalla det warez. Typ moviez eller nå sånt, men inte warez. @Curly: Du kanske har rätt, men sen är det också så att hon gillar den typen av filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 inte moviez eller, svd eller xvid eller dvix isåfall!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 du skojar? :'( Nej jag skojar aldrig.(not ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Äh, jag ska inte se den.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts