Sh0NuFF Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Som några av er vet jobbar jag på en sajt som just nu håller på att byggas upp... Jag kommer hålla er informerade om den i den här topicen. [Om Hultan läser det här ska jag i samma veva fråga dig om vi får lägga till Gtasajten i våran "länksektion"?] Sajten kommer innehålla lite av varje.... (Dock inte något speciellt om Gta liren det på grund av att jag inte vill locka iväg Hultans läsare hihihi) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 vad ska den heta? har du någon preview eller något som visar hurdesignen ska se ut? vad ska den innehålla (lite mer specifikt)? när blir den klar? Tycker att du ska ha något att visa innan du startar en sån här tråd, om hemsidan inte blir klar snabbt vill säga. Ta den meningen som ett tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 25 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Hemsidan byggs med fullfart... den blir nog aldrig 100% klar eftersom innehållet kommer ändras lite då och då. Hemsidan kommer läggas upp troligen lite senare idag och därför startar jag upp den här tråden. Hemsidan heter www.powercentral.com och tros vara upplagd senare idag (Fredag den 25 Juli) Vi kommer lägga upp recensioner om nya spel även kommer vi ha en top 10 lista. Vi kommer lägga upp tips och hemliga saker i olika spel och även ha en avdelning där vi listar upp gammla spel som vi rekommenderar för läsarna/tittarna (eh... vad man nu ska säga hehe) Plus en hel avdelning för läsarnas/tittarnas egna bilder där vi kommer lotta ut veckans bild. (Tyvärr inga priser bara heder eftersom vi inte har nog med kontanter att ens skapa ett .com konto Men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 varför ska den då heta www.powercentral.com? döp om den till powercentral då då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 25 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Oj!! "LoL" sorry mannen jag skrev lite fel..... det ska vara "www.powercentral.cjb.net" ...... hehehe klumpigt av mig hehehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Oj!! "LoL" sorry mannen jag skrev lite fel..... det ska vara "www.powercentral.cjb.net" ...... hehehe klumpigt av mig hehehehe För det första så kanske det blir lättare med powercentral.tk? skaffa gratis på www.dot.tk. Aja, du bestämmer. För det andra hoppas jag du jobbar lite mer på designen. Men annars så var det väl bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 25 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Jodå jodå... Tack för tipset men jag och mina polare startade skissa och bygga upp igår kväll så vi har inte riktigt hunnit fixa till alltihop ännu... Och vi har ännu inte bestämmt oss om vi ska ha grön(a) links(knappar) och bakgrund eller blåa... vad tycker ni? Och jag ska kolla in det där tk jag visste faktiskt inte om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 tk har en popup-ad, som är riktigt jobbig ibland, testa shorturl.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 25 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 ... kostar inte shorturl.com pengar då?? :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 nej, det kostar ingenting. och du, byt host, angelfire är verkligen dåligt, testa Brinkster istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Såg ju bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 25 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Okej jag ska testa brinkster.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 tk har en popup-ad, som är riktigt jobbig ibland, testa shorturl.com Dom adresserna är ju längre än tk adresserna TK är lättare att komma ihåg så jag tycker det är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 25 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Vi har gjort som du tipsade oss om vigge men det här betyder också att vi måste fixa om sakerna så det kommer tyvärr ta en dag extra med arbetet på design och utseende... (Men jag har faktiskt redan snört in varningsskylten*) hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 25 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Okej så här ligger det till just nu: Vi har bytt host från Angelfire till Brinkster. (Se tipsen ovan*) Vi har just nu bara fått upp en gammal, gammal recension utav SoF 2 och även skaffat en shorturl.com sak (Se tips ovan*) Ni som är nyfikna kan kolla på: powercentral.shorturl.com Vi tror att vi har fått upp det mesta på sidan i morgon eftermiddag eller i övermorgon vid lunch tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Okej så här ligger det till just nu: Vi har bytt host från Angelfire till Brinkster. (Se tipsen ovan*) Vi har just nu bara fått upp en gammal, gammal recension utav SoF 2 och även skaffat en shorturl.com sak (Se tips ovan*) Ni som är nyfikna kan kolla på: powercentral.shorturl.com Vi tror att vi har fått upp det mesta på sidan i morgon eftermiddag eller i övermorgon vid lunch tid. så du reggade en shorturl.com-address, jag tänkte mer på en vze.com-address som jag har, du kan ju välja mellan ett par olika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 25 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Hehehehe okej.... jag hade lite brottom eftersom jag försöker skynda på med att få upp det viktigaste så jag tog första bästa hehe. Men Hultan.... Om du läser det här kan jag väl få fråga om vi kan lägga till Gtasajten under våra länkar och om ni kan lägga till powercentral under era länkar?? hehe... (Inget tvång undrar bara....) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Hehehehe okej.... jag hade lite brottom eftersom jag försöker skynda på med att få upp det viktigaste så jag tog första bästa hehe. Men Hultan.... Om du läser det här kan jag väl få fråga om vi kan lägga till Gtasajten under våra länkar och om ni kan lägga till powercentral under era länkar?? hehe... (Inget tvång undrar bara....) Hultan lägger bara upp de aldra bästa GTA-sidorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 26 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Okej hehehe Nåja det är väl lugnt ändå hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Att länka till en annan sida är vad jag vet helt lagligt även utan tillåtelse, så länge man inte tar något material från sidan. Om det inte finns några nya EU-direktiv... EB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts