Jump to content

New website is rising.

Sh0NuFF
 Share

Recommended Posts

Som några av er vet jobbar jag på en sajt som just nu håller på att

byggas upp... Jag kommer hålla er informerade om den i den här topicen.

[Om Hultan läser det här ska jag i samma veva fråga dig om vi får

lägga till Gtasajten i våran "länksektion"?] :shifty:

Sajten kommer innehålla lite av varje.... (Dock inte något speciellt om Gta liren det på grund av att jag inte vill locka iväg Hultans läsare -_- hihihi)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

vad ska den heta?

har du någon preview eller något som visar hurdesignen ska se ut?

vad ska den innehålla (lite mer specifikt)?

när blir den klar?

Tycker att du ska ha något att visa innan du startar en sån här tråd, om hemsidan inte blir klar snabbt vill säga. Ta den meningen som ett tips -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hemsidan byggs med fullfart... den blir nog aldrig 100% klar eftersom innehållet kommer ändras lite då och då. Hemsidan kommer läggas upp troligen lite senare idag och därför startar jag upp den här tråden. Hemsidan heter www.powercentral.com och tros vara upplagd senare idag (Fredag den 25 Juli)

Vi kommer lägga upp recensioner om nya spel även kommer vi ha en top 10 lista.

Vi kommer lägga upp tips och hemliga saker i olika spel och även ha en avdelning där vi listar upp gammla spel som vi rekommenderar för läsarna/tittarna (eh... vad man nu ska säga hehe) Plus en hel avdelning för läsarnas/tittarnas egna bilder där vi kommer lotta ut veckans bild. (Tyvärr inga priser bara heder eftersom vi inte har nog med kontanter att ens skapa ett .com konto :shifty:

Men men...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj!! "LoL" sorry mannen <_< jag skrev lite fel.....

det ska vara "www.powercentral.cjb.net" ...... hehehe klumpigt av mig hehehehe :angry:

För det första så kanske det blir lättare med powercentral.tk? skaffa gratis på www.dot.tk. Aja, du bestämmer.

För det andra hoppas jag du jobbar lite mer på designen.

Men annars så var det väl bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jodå jodå... Tack för tipset men jag och mina polare startade skissa och bygga upp igår kväll så vi har inte riktigt hunnit fixa till alltihop ännu... Och vi har ännu inte bestämmt oss om vi ska ha grön(a) links(knappar) och bakgrund eller blåa... vad tycker ni? Och jag ska kolla in det där tk jag visste faktiskt inte om det. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej så här ligger det till just nu:

Vi har bytt host från Angelfire till Brinkster. (Se tipsen ovan*)

Vi har just nu bara fått upp en gammal, gammal recension utav SoF 2 och

även skaffat en shorturl.com sak (Se tips ovan*)

Ni som är nyfikna kan kolla på: powercentral.shorturl.com

<_< Vi tror att vi har fått upp det mesta på sidan i morgon eftermiddag eller i övermorgon vid lunch tid. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej så här ligger det till just nu:

Vi har bytt host från Angelfire till Brinkster. (Se tipsen ovan*)

Vi har just nu bara fått upp en gammal, gammal recension utav SoF 2 och

även skaffat en shorturl.com sak (Se tips ovan*)

Ni som är nyfikna kan kolla på: powercentral.shorturl.com

<_< Vi tror att vi har fått upp det mesta på sidan i morgon eftermiddag eller i övermorgon vid lunch tid. :angry:

så du reggade en shorturl.com-address, jag tänkte mer på en vze.com-address som jag har, du kan ju välja mellan ett par olika

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehehehe okej.... jag hade lite brottom eftersom jag försöker skynda på med att få upp det viktigaste så jag tog första bästa :rolleyes: hehe.

Men Hultan.... Om du läser det här kan jag väl få fråga om vi kan lägga till Gtasajten under våra länkar och om ni kan lägga till powercentral under era länkar?? :rolleyes: hehe... (Inget tvång undrar bara....)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehehehe okej.... jag hade lite brottom eftersom jag försöker skynda på med att få upp det viktigaste så jag tog första bästa :rolleyes: hehe.

Men Hultan.... Om du läser det här kan jag väl få fråga om vi kan lägga till Gtasajten under våra länkar och om ni kan lägga till powercentral under era länkar?? :rolleyes: hehe... (Inget tvång undrar bara....)

Hultan lägger bara upp de aldra bästa GTA-sidorna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor