mongolen Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 när jag ska gjöra om txd filerna så ser dom helt skumma ut i spelet.vad gör jag för fel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Mest troligt är att du gjort alphan likadan som texturen... den ska bara vara vit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mongolen Skrivet 24 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Alphan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mongolen Skrivet 24 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Vad är alphan??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mongolen Skrivet 24 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 hur ändrar man den liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 räcker med ETT inlägg, du kan välja att exporetra texturen, eller alphan, du kan ta texturen, sen då du importerar så ska du välja texturen först, och alphan sen, går alphan vit i samma storlek som textuern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mongolen Skrivet 26 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 vilket txd program ska jag använda då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 - suck - Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mongolen Skrivet 26 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 är de bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 vicetxd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts