PsychoSweden Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 jag har fått veta att det ska finnas en rampage någonstans vid pizza restaurant:en i little haiti. skulle finnas i en gränd men jag kan inte hitta den... hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 24 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 tack för hjälpen verkligen shysst super hjälp :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 varsågod, så lite så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 25 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 25 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 nu behöver ni inte jobba ihjäl er mer med att hjälpa mig med problemet för jag hittade den jag letade efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 kolla denna kartan och klicka 100% cometition, rampages, och nummer 24 tror jag är den du söker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 26 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 de va nr 25 jag letade efter. men de va ju andra sidan gatan än va siffran visar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 26 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 men nu har jag ett hopp sam jag tydligen inte har klarat... jag har kollat på en karta på var dom é o jag har skrivit up alla nr som jag har klarat. men problemet é jag jag har skrivit up 36/36. men i mina strats så har jag 35/36. o jag vet inte vilken jag inte har klarat men som jag har trott jag har klarat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts