Stoffe Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Vilken storstad bor du vid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 StockHolm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 HelsingBorg(LandsKrona) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 ... och om man inte bor nära någon storstad? ca 30 mil till sthlm ca 30 mil till gbg ca 35-40 mil till helsingborg ca 45 mil till malmö Får nog bli "null vote". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Oj då... men vi vet att du bor i västervik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 *Stoffe borde tagit med Bor inte nära någon stor stad* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 (visste att jag hade glömt nåt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 "Stockholm, stockholm stan i världen stockholm, stockholm världens stad!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 jag bor i kalmar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Göteborg är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 några mil från Stockholm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 finland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 finland jaha...i urskogen eller i stan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Han bor väll i stan som vettigt folk! kanske i helsinkì eller vad det heter på finska! (Inne jag har tappat mitt minne e jag svensk eller finne! kommer itte ihåg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Har för mig att Linköping är sveriges 5:e eller 6:e största stad så den borde du tagit med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Har för mig att Linköping är sveriges 5:e eller 6:e största stad så den borde du tagit med Varken Linköping eller Helsingborg räknas som "storstad". Närmaste storstad för mig är Sthlm, 25 mil bort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Varken Linköping eller Helsingborg räknas som "storstad". Närmaste storstad för mig är Sthlm, 25 mil bort... Varför skulle inte Linköping räknas som storstad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 vart bor Blaque? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2002 Jag bor 10mil från StockHolm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts