Jodan Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Vet någon hur man skall gå till väga för att få bort nån jäkla grejj i internet Explorer. De är nån Search bar som sitter allles under adress fältet, en blå bar där de står typ Email Search, Check Email, Bar Code, Self help osv. as jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 ja klicka på höger mus knapp i adress fältet. så kommer det fram en sak där du kan bestäma om du vill ha framme den eller om du vill ha fram mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 ja klicka på höger mus knapp i adress fältet. så kommer det fram en sak där du kan bestäma om du vill ha framme den eller om du vill ha fram mer Inte i adressfältet, på search-baren eller Visa-->Värktygsfält. Den search-baren kommer säkert från något fildelnings-program. Titta vad den heter i Visa-->Värktygsfältet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 24 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Ja de vet jag väl men jag m¨åste ta bort den hela tiden, hur får man bort programmet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Ja de vet jag väl men jag m¨åste ta bort den hela tiden, hur får man bort programmet ? Testa Pest Patrol (sök). Scanna datorn, tryck ctrl+A och tryck remove eller vad det står. Starta sen om datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts