Jump to content

varför

vampire
 Share

Recommended Posts

detta e riktat till admin på detta forum

varför har ni massa engelska ord här på forumet det e störande när

forumet e blandat på svenska och engelska.

varför skaffa ni inte ett nytt forumer som liknar detta form med denna stilen

www.skitsnack-forumet.tk det e lätt att göra ett sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det går ju att översätta forumet till svenska manuellt, men som eightball skulle det ta väldigt lång tid. Iofs skulle man ju bara kunna översätta de viktigaste texterna - dvs de som läses och används oftast - men jag vet inte om det behövs, de flesta kan ju ändå så pass mycket engelska att de förstår det mesta hyfsat!?.. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns svenska text-filer som man kan ladda in i Invision Board så att det blir svenskt. Men de flesta var emot detta då jag föreslog det en gång tidigare...

Finns det? Det visste inte jag...

Men då tycker jag det är självklart att du ska ladda in dem, det här är ju ändå ett svenskt forum. Snacket om att det är bra att träna på engelska stämmer ju iofs, men det är väl inte riktigt GTAsajtens jobb att vara engelskalärare? Om det dessutom uppenbarligen finns folk som inte förstår engelska så bra är det väl självklart att lägga in det!? <_<:angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men nu har man ju vant sig vid lite stajlig engelsk text överallt. :angry:

Som när Råttan gjorde sitt Photoshop-forum, det var ju helsvenskt och det såg förbannat mobbat ut. :angry:

Tycker forumet är bra som det är. <_<

Det är bättre än bra :angry:

Engelskan är inget som stör mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte emot svenskan på något sätt, Men skulle det inte låta väldigt formellt med "Rapportera" "Välkommen tillbaka den sista visit var Sön. den blabla..." eller "Ny undersökning" att jag tycker såhär är väl kanske också för att man är van vid engelskan på forumet. :">

Och som redan poängterats, förstår man inte vad som står ska man nog växa till sig nån decimeter innan man tittar in här igen... -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor