vampire Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 detta e riktat till admin på detta forum varför har ni massa engelska ord här på forumet det e störande när forumet e blandat på svenska och engelska. varför skaffa ni inte ett nytt forumer som liknar detta form med denna stilen www.skitsnack-forumet.tk det e lätt att göra ett sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Det här forumet har den bästa designen, man kan ju iof översätta det men det tar ju svinlångtid Det med TK adressen är bara dåligt eftersom det är bättre med http://www.gtasajten.com/forum enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Det går ju att översätta forumet till svenska manuellt, men som eightball skulle det ta väldigt lång tid. Iofs skulle man ju bara kunna översätta de viktigaste texterna - dvs de som läses och används oftast - men jag vet inte om det behövs, de flesta kan ju ändå så pass mycket engelska att de förstår det mesta hyfsat!?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 m, exakt, håller med Blaque. Kan man så lite engelska att man inte fattar detta forum då borde man börja rikta tankarna mot sig själv istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Det finns svenska text-filer som man kan ladda in i Invision Board så att det blir svenskt. Men de flesta var emot detta då jag föreslog det en gång tidigare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 och om du tänker på knapparna så kan man ladda ner översättningar som Hultan sa, men det tycker jag bara e onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 är ju bra som det är.. ( träna på engelska småbarn? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 är ju bra som det är.. ( träna på engelska småbarn? ) Hur kan dom spela GTA då?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Det finns svenska text-filer som man kan ladda in i Invision Board så att det blir svenskt. Men de flesta var emot detta då jag föreslog det en gång tidigare... Finns det? Det visste inte jag... Men då tycker jag det är självklart att du ska ladda in dem, det här är ju ändå ett svenskt forum. Snacket om att det är bra att träna på engelska stämmer ju iofs, men det är väl inte riktigt GTAsajtens jobb att vara engelskalärare? Om det dessutom uppenbarligen finns folk som inte förstår engelska så bra är det väl självklart att lägga in det!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Det här forumet duger alldeles utmärkt. Det fungerar och är snyggt, så varför klaga på lite engelska? Stör inte mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Det här forumet duger alldeles utmärkt. Det fungerar och är snyggt, så varför klaga på lite engelska? Stör inte mig iaf. Nej, men om det går att få på svenska utan alltför mycket jobb (och det därmed underlättar för många) är det väl bara positivt?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Nej, men om det går att få på svenska utan alltför mycket jobb (och det därmed underlättar för många) är det väl bara positivt?! Naturligtvis! Det skulle göra ett bra forum ännu bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Men nu har man ju vant sig vid lite stajlig engelsk text överallt. Som när Råttan gjorde sitt Photoshop-forum, det var ju helsvenskt och det såg förbannat mobbat ut. Tycker forumet är bra som det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 Men nu har man ju vant sig vid lite stajlig engelsk text överallt. Som när Råttan gjorde sitt Photoshop-forum, det var ju helsvenskt och det såg förbannat mobbat ut. Tycker forumet är bra som det är. Det är bättre än bra Engelskan är inget som stör mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Inte här heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Ja dom dlesta 18-åringar brukar väl kunna engelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Men nu har man ju vant sig vid lite stajlig engelsk text överallt. Som när Råttan gjorde sitt Photoshop-forum, det var ju helsvenskt och det såg förbannat mobbat ut. Tycker forumet är bra som det är. w0rd, tobbe... spela roll om det är svenskt eller inte?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 Jag är inte emot svenskan på något sätt, Men skulle det inte låta väldigt formellt med "Rapportera" "Välkommen tillbaka den sista visit var Sön. den blabla..." eller "Ny undersökning" att jag tycker såhär är väl kanske också för att man är van vid engelskan på forumet. :"> Och som redan poängterats, förstår man inte vad som står ska man nog växa till sig nån decimeter innan man tittar in här igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 håller med dig till fullo, Herr Yeeehaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts