MytenAnton Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 när ja försöker installera patch 1.1 så blir de fel.. när ja klickar på 'NEXT' efter att ja ha valt min VC mapp.... då står det: This program cannot uptade the installed version of GTA:vice city becuse of the following reason: D:\PROGRAM\GTA VC\gta-vc.exe: unknown version... SNälla hjälp mig!! Vill spela multi! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Du måste ladda ner engelska versionen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytenAnton Skrivet 23 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 de e ju den ja ha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Då vet jag inte vad det är för fel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Man måste ha original för att kunna installera patchen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytenAnton Skrivet 23 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Men H-vete!!! Ich habe *host*warez*host*....sry..banna mig inte! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xtraz Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 jag tror att jag vet va det beror på.. Om du har *Host*Laddat Ner*Host* spelet så måste man ju Cracka.. då måste man instalera om spelet och patcha innan man crakcar.. annars går det ej.. Jag va tvungen med det iaf.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Xtraz: För det första: Dra inte upp gamla topics! För det andra: Warez-varning! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 För det tredje: Fel forum För det fjärde: *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 nu glömde du göra nått hultan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 gör det åt honom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts