Arman Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 (redigerad) Nu är jag nästan klar med min stora Pixel stad (Pixel City) och så har jag slut på idéer. Har ni några idéer som jag kan göra till staden? Jag har redan:McDonalds med McDriveA-Tech HQNBC StudioFotbollsstadionPixel SeawaysPixel MallPixel StatoilNär jag är klar lägger jag ut den här på forumet dock som zip-fil (download-fil). Redigerad 23 juli, 2003 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Strip club Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Strip club HAHAHA....där fick du till det RÅttan!..(Inte) dukunde inte bara hålla tyst?...si ställe för att komma med din tok roliga komentarer?! (okej min post var inte så bra heller ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 HAHAHA....där fick du till det RÅttan!..(Inte) dukunde inte bara hålla tyst?...si ställe för att komma med din tok roliga komentarer?! (okej min post var inte så bra heller ) Vad var det som var så farligt med det??? En av min stora hobbies(Är det bara jag eller låter det ordet små bögigt?)Laserdome Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Vad var det som var så farligt med det??? En av min stora hobbies(Är det bara jag eller låter det ordet små bögigt?)Laserdome Laserdome blir det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 OKQ8 bensinmack kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 (redigerad) HUmm...typ sånt där ställe som det är i gta2.som man kna rigga bilar å sånt.. musik studio Pay'n spray racer bana... Militär område Vet inte om du fick nå hjälp av detta... men hoppasd det iaf Redigerad 24 juli, 2003 av FerkurZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 HUmm...typ sånt där ställe som det är i gta2.som man kna rigga bilar å sånt.. musik studio Pay'n spray racer bana... Militär område Vet inte om du fick nå hjälp av detta... men hoppasd det iaf Jättemånga städer som har Pay 'n' spray och bombshops. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 (redigerad) Jaha...oj trodde han höll på som Hawken.... att han skulle göra ett spel sorry.. och sen..det finns väll ställen där man kan få en bomb i bilen på riktigt.. (Håll er till emnet nu bara sorry Arman om ja sabbade den här nu ) Redigerad 24 juli, 2003 av FerkurZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Berg, ängar och naturlandskap kan bli snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 lite parker också, och kanske något polishögkvarter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Tåg tunnel banor?..buss företag taxi företag....kankse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 polis hus ps. sjukhus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts