KlasMan Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Har fastnat på ett uppdrag. det är det där När man ska visa hur pass "badass" man är. När jag har klarat det har jag typ full wantedlevel. och dom försvinner inte. Ska man åka runt och ta sådanna stjärnor eller hur fan ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kurrhtenn Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 du kan ju "prova" å dra in i ett paint´n spray garage! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KlasMan Skrivet 23 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Så kan man ju vara seriös också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Så kan man ju vara seriös också! ja, då blir man ju av med alla stjärnor.... dessutom, om du klarat det så försvinner ju stjärnorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KlasMan Skrivet 23 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Gta_fan1: Men Pay'n'Spray funkar väll bara om du har under en viss Wanted-level. Och stjärnorna försvann inte alls! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 du måste vänta än stund i Pay'and'Spray till stjärnorna har slutat att blinka. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Gta_fan1: Men Pay'n'Spray funkar väll bara om du har under en viss Wanted-level. Och stjärnorna försvann inte alls! pay'n'spray tar bort alla stjärnor även om du har högsta wanted level (armén) Men om det kommer upp "Mission passed" och så så att du har klarat uppdraget så ska du inte ha några stjärnor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KlasMan Skrivet 23 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 MEN JAG HADE JU KVAR STJÄRNORNA DÖÖÖÖ!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KlasMan Skrivet 23 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Ska ta ett Screeen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 vilka av orden förstår du inte? har du stjärnorna kvar, dra till pay´n´spray! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Åk...och byt kläder eller spara...då brukar dom försvinna för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts