jolle Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Det här är ditt val! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 GTA VC så klart p.s tekken spelen suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Jag kan inte säga att Vice City är bäst när jag inte spelat det än, så det blir GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Jag kan inte säga att Vice City är bäst när jag inte spelat det än, så det blir GTA3. Filmer & bilder har inte övertygat dig altså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Filmer & bilder har inte övertygat dig altså... jo visst är det snygg grafik och coola vapen men vi vet inte hur uppdrag och sånna saker kommer vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Alla jäkla fight..spel som Tekken är så kassa.....efter det bara går ut på att slåss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Ja just det... GTA3 är ju våld i men i fight spel som Tekken är det ingen finess... bara våld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Jolle sluta att fråga om VC är bra ingen vet det ännu(Utom ett fåtal)....är det ingen mer än jag som reagerar på att denna tråden är här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Jolle sluta att fråga om VC är bra ingen vet det ännu(Utom ett fåtal)....är det ingen mer än jag som reagerar på att denna tråden är här? ee jo. jag hade tänkt skriva ungefär samma sak när jag såg rubriken. men det hade ju du redan gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 ee jo. jag hade tänkt skriva ungefär samma sak när jag såg rubriken. men det hade ju du redan gjort. Det gäller ju att vara snabb..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Det gäller ju att vara snabb..... nej. det gäller att vara dator-nööörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 nej. det gäller att vara dator-nööörd Jaha....men jag han ju före.....då gäller det väl bara att va snabb....Hehe.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Jaha....men jag han ju före.....då gäller det väl bara att va snabb....Hehe.... visst... slut diskuterat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shalashaska Skrivet 4 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2002 Jag har aldrig spela gta: VC men gta3 var grymt bra och vc är en uppgradering så vc kan inte vara annat än bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Raizer Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 svårt o välja mellan FF10 och GTA:VC men jag valde FF10 för att det är mer spännande och jag vet ju inte äns om GTA:VC är kul, jag har ju inte provat det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 FF10... Blä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 FF10... Blä Vad e det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2002 Final Fantasy X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2002 Säger bara en sak HATAR final fantasy gillar inte den typen av rollspel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 16 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2002 GTA Vice City ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts