DiazEvil Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Själv tror jag på PC:n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 23 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 !För hel.. jag skrev fel!!! :"> Det skulle stå GTA3 PC eller PS2, men inte på sammas rad!!! Ni fattar nog.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lither Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Men man kan fortfarande inte rösta på bara en av dem. Men jag kör iaf GTA3 på PS2 men jag föredrar PC:n framför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Sådär, bättre nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 24 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Tack Hultan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts