mongolen Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 vet nån varför jag inte äns kan starta vc även om jag bara laggt in 1 modd?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 1.vilken mod är det? 2. du kanske har gort fel när du instalerade den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mongolen Skrivet 23 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 1. jag har försökt med alla möjliga tex svensk polis bil 2. jag bara lägger in dom med img tool och sen går det inte att starta det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 1. jag har försökt med alla möjliga tex svensk polis bil 2. jag bara lägger in dom med img tool och sen går det inte att starta det... hm.. när det hänger sig..laddar du spel eller kör du nytt spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mongolen Skrivet 23 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 ibland när jag laddar och ibland kan jag inte äns starta vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 ibland när jag laddar och ibland kan jag inte äns starta vc ändrat main.scm filen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 när det hänger sig kan du väl skära av repet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mongolen Skrivet 23 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 nä vilken fil e de och vart ligger den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 nä vilken fil e de och vart ligger den??? uppdrags filen, ändrar du den kan du inte ladda nåt spel ligger i Gta vicecity/data/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mongolen Skrivet 23 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 nä den har jag inte rört.Varje gång det hänger sig måste jag ju ominstalera skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 när det hänger sig kan du väl skära av repet onödigt inlägg!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts